КУПИТИ КВИТКИ

Модна дружба: колаборація Хані Діжон і Comme des Garçons

Американська діджей Хані Діжон і японський лейбл Comme des Garçons оголосили про співпрацю.

Хані Діжон для vogue.com

Едріан Йоффе, президент Comme des Garçons International і генеральний директор Dover Street Market, повідомив, що бренд називатиметься Honey Fucking Dijon. Першу колекцію складуть: діджейські сумки і футболки, які надійдуть у продаж "цього літа або на початку осені".

Реклама.

Діжон також оголосила про партнерство у своєму Instagram, де подякувала Йоффе і японському лейблу за те, що вони дали їй можливість представляти її "культуру, суспільство та любов до гаус-музики".

Варто зазначити, що Хані – популярний виконавець серед модної публіки. Вона часто співпрацює з відомими брендами, забезпечує музичний супровід на показах і заходах. Наприклад, Діжон співпрацює з Dior Men, Louis Vuitton і Burberry.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.