Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Останній романтик: Кім Джонс про свою першу колекцію Dior Men

03 квітня 2019

Дизайнер Кім Джонс розповів Vogue UA про свою першу чоловічу колекцію Dior Men.
 

Кім Джонс
Про ключові коди Dior

У цій колекції є все, що вже колись було в Dior. Я поважаю архіви Будинку, його спадщина надихає мене продовжувати справу месьє Діора. Я взяв за основу не тільки традиційні коди – кольори Будинку, легендарну тканину туаль-де-жуї зразка 1947 року, візерунок канаж, а й інтереси самого Діора: любов до садівництва, мистецтва, собак і званих вечорів. Ми деформували квітковий візерунок фамільної діорівської порцеляни і перетворили його у принт, фігурка його улюбленого собаки Боббі стала елементом декорацій шоу і ювелірної лінії, а модернізований сімейний логотип ми обіграли у перснях і пряжках.

Рекламна кампанія Dior Men весна-літо 2019
Про баланс і романтику

Вся колекція – про баланс сучасності і традицій. Я зробив чоловічу лінію легшою, використовував колір, адже Dior по суті дуже романтичний Будинок. Я вважаю його саме романтичним, а не жіночним: використанням елементів, які Крістіан Діор придумав для жінок, ми створили життєздатний і підкреслено маскулінний одяг. Наприклад, цього сезону ми вперше показали чоловічу сумку-сідло – на мій погляд, ця форма дуже сучасна.

Чоловіча версія сумки Saddle Bag
Про ідею колекції

Ідея була в тому, щоб придумати базовий крій, додати легкої недбалості, яка робить речі мужніми, і використовувати тканини і техніки, традиційні для лінії Haute Couture, причому так, щоб вони працювали не тільки на подіумі, але і в повсякденному житті.
 

Ніколай, принц Данський у зйомці Vogue UA, одяг і аксесуари – Dior Men
Про процес створення колекцій

Мені приносить величезне задоволення проводити час в ательє, перебувати поруч з одягом, фокусуватися на крої. Я прийшов з Louis Vuitton, де зовсім інший підхід до роботи: все відбувається швидше і проводиться на фабриках. Це величезний, ідеально налагоджений механізм, і бренд, який я люблю, але Dior відкриває перед дизайнером більше можливостей для творчості.

Кім Джонс за лаштунками шоу Dior Men

Про улюблену річ

Це біла сорочка з туаль-де-жуї, вручну вишита білим пір'ям в Maison Lemarié, – на її створення пішло близько 1 000 годин.

Про чоловіка Dior

Він знає, чого хоче, впевнений в собі і не боїться пробувати нове. Він елегантний, вишуканий і романтичний. Таке розуміння мужності сформували мої друзі – чоловіки, які знають світ і поважають його.

Рекламна кампанія Dior Men весна-літо 2019

Dior ·

Ще в розділі Бренд

Популярне