Louis Vuitton зняли школярів у новій рекламній кампанії
Вірджил Абло випустив заключну частину кампанії Louis Vuitton для колекції весна-літо 2019. Світлини, зроблені Реймондом Вуда, зображують всі аспекти шкільного життя: від занять у класах і прогулянок з друзями до обідів на вулиці та ігор в телефоні.
Кампанія з назвою "Шкільні роки" натхненна груповими портретами міських ополченців – нідерландським жанром живопису золотого століття. Фото, зроблені у школах Лос-Анджелеса, відображають формування спілкування між підлітками, розділеними на групи.
Учні, зображені в кампанії, носять свого роду уніформу. Наприклад, однакові яскраві футболки. Також така "уніформа" має подвійний сенс – бажання бути частиною спільноти, яка контрастує з потребою в індивідуальності. "Як і багато сучасних дітей, я почав свою сюрреалістичну модну місію без професійної освіти, але з простою футболкою, з ідеєю і мрією", – сказав Абло, коли вперше представив колекцію.