КУПИТИ КВИТКИ

Louis Vuitton зняли школярів у новій рекламній кампанії

Вірджил Абло випустив заключну частину кампанії Louis Vuitton для колекції весна-літо 2019. Світлини, зроблені Реймондом Вуда, зображують всі аспекти шкільного життя: від занять у класах і прогулянок з друзями до обідів на вулиці та ігор в телефоні.

Кампанія з назвою "Шкільні роки" натхненна груповими портретами міських ополченців – нідерландським жанром живопису золотого століття. Фото, зроблені у школах Лос-Анджелеса, відображають формування спілкування між підлітками, розділеними на групи.

Реклама.

<b>louis vuitton kids detail</b>

Учні, зображені в кампанії, носять свого роду уніформу. Наприклад, однакові яскраві футболки. Також така "уніформа" має подвійний сенс – бажання бути частиною спільноти, яка контрастує з потребою в індивідуальності. "Як і багато сучасних дітей, я почав свою сюрреалістичну модну місію без професійної освіти, але з простою футболкою, з ідеєю і мрією", – сказав Абло, коли вперше представив колекцію.

<b>Louis Vuitton kids</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.