Як минуло шоу Dior Homme в Токіо
В останній день осені в Токіо відбувся показ нової міжсезонної колекції Dior Homme Pre-Fall 2019, в якій Кім Джонс подивився на естетику французького бренду через призму японської культури і життя.
"Японія – це унікальне поєднання революційних розробок, технологічності і вірності традиціям, – розповідає Кім Джонс. – Саме тому ми вирішили продемонструвати тут свою нову колекцію, адже Dior Homme завжди дивиться вперед, але наше минуле – це наша гордість".
Не можна забувати, що Японія завжди була великим джерелом натхнення для самого Крістіана Діора. У знакових силуетах Будинку легко вгадуються пояси обі або крій кімоно. До того ж, саме команді Christian Dior імператриця Мітіко довіряє створення трьох суконь для цивільної церемонії свого весілля 1959 року. При цьому сам Джонс, відомий шанувальник всього нового, звертається до футуристичної межі японської культури.
Для переосмислення з архівів Dior Джонс вибрав такі елементи, як леопардовий принт, твід з візерунком "гусяча лапка" і рожевий колір. Так, леопард набув розмитого акварельного ефекту, твід став підкреслено вінтажним, а рожевий в його дуже ніжному і делікатному прочитанні став реверансом у бік сакури – важливого символу в японській культурі. Зв'язати це все разом допомогла палітра сірих відтінків – холодних і іскристих, елегантних і функціональних одночасно.
Також Кім Джонс шукав натхнення в роботах японського художника Хадзіме Сораями, який розробив декілька речей для самої колекції, а також створив центральний елемент декорацій шоу – скульптуру у вигляді ідеальної жіночої фігури, що нагадує про те, що Крістіан Діор завжди обожнював жінок і звеличував їх красу.
Переглянути весь показ Dior Homme Pre-Fall 2019.