K-pop гурт уперше став амбасадором Givenchy
Попри те, що новий K-pop гурт Aespa дебютував лише кілька місяців тому, він уже уклав своє перше велике модне партнерство й став амбасадором французького Дому Givenchy.
Всі чотири учасниці гурту — Карина, Вінтер, Ніннін і Жизель — стануть новими обличчями модного Дому у 2021 році. Зазвичай бренди вибирають окремих учасників з гурту для ролі амбасадорів, тож особливо показово, що новий креативний директор Givenchy Метью Вільямс вирішив залучити весь гурт.
"Коли я вперше побачив Aespa, я був вражений енергією кожної учасниці", — сказав Вільямс про нових амбасадорів Givenchy. Зі свого боку дівчата з Aespa сказали, що вони дуже втішені співпрацювати з Метью й Givenchy.


Дебютне знімання для Givenchy з участю Aespa зафільмували в чорно-білому режимі. Жизель вдягнула прикрашені сітчасті рукавички й чорну мінісукню вільного крою. Карина вбралася в сукню до підлоги в голлівудському стилі з вирізами ззаду й на ліктях. Ніннін позує в драпованій сукні міді, прикрашеній металевими ланцюжками, шнурками й люверсами для ременів. А для Вінтер підібрали образ, що складається з двох частин: обтислих штанів і вкороченої блузки із шовкової стрічки.
В останні роки світ високої моди з ентузіазмом співпрацює з багатьма корейськими артистами, від кастомізованих костюмів Dior для туру BTS до індивідуальних партнерських відносин дівчат з BLACKPINK з провідними брендами Saint Laurent, Dior, Chanel і Celine.