Метью Вільямс представив тизер дебютної колекції для Givenchy
Метью Вільямс представив свою дебютну колекцію Givenchy ще в жовтні, за сім місяців після призначення на посаду креативного директора французького модного дому. Але напередодні виходу повної колекції весна-літо 2021 у лютому лейбл випустив капсулу-тизер з одягом та аксесуарами, доступними для придбання вже зараз.
Центральне місце в лінійці посіла оновлена версія сумочки Antigona з довшими ручками й начіпним замком 4G; ботильйони Lock із замком, що звисає з ремінця на щиколотці, і великі намиста-ланцюжки. Серед незвичних аксесуарів також з’явилася бейсболка з рогами.
Одяг являє собою поєднання строгого крою, текстурованих тканин і висококласного дизайну. На світлинах лукбуку моделі позують у довгих приталених блейзерах і штанах з високою посадкою. Джинсові моделі прикрашені вигадливими елементами. Серед верхнього одягу представлена куртка із жакарду й вітрівка зі шкіри з крокодиловим принтом. Чоловічі сорочки застібаються на змійки та кнопки, а на футболках — замки й люверси.
Ключовими моделями колекції для чоловіків стали штани класичного крою, однобортний піджак з вишитим логотипом 4G на підкладці й футболки вільного крою на змійці та кнопках. Доповнили асортимент парка, худі й світшоти.
Вільямс випустив серію футболок з технологічними принтами. Кожен предмет одягу прикрашений тривимірними деталями з тисненням, подібним до ланцюжка на шиї, або зображеннями замків і люверсів поверх напису GIVENCHY.