
6 фактів про нового креативного директора Givenchy Метью Вільямса
Метью Вільямс — дизайнер, який отримав премію LVMH, улюбленець Белли Гадід і протеже Каньє Веста. Від планів Вільямса зі сталого розвитку до його зв’язків з музичним світом — називаємо шість цікавих фактів про нового креативного директора Givenchy.

Разом з друзями, креативним директором Dior Men Кімом Джонсом і Вірджилом Абло біля керма чоловічої лінії одягу Louis Vuitton, 34-річний Метью Вільямс заповнив склад священної трійці групи LVMH, коли його оголосили креативним директором Givenchy 15 червня. На посаді він замінює Клер Вейт Келлер, яка залишила бренд у квітні 2020 після трьох років роботи.
Тільки час покаже, у якому напрямку Вільямс — дизайнер відомий тим, що робить спортивний одяг класу люкс — розвиватиме Givenchy, але це, безумовно, буде відходом від елегантних суконь, які схвалила Одрі Гепберн, а Вейт Келлер витягла з архіву Юбера де Живанши.

1. Метью Вільямс — засновник Alyx, лейбла, який він назвав на честь своєї дочки.
Спортивний концептуальний лейбл, який дебютував у сезоні осінь-зима 2015/2016, гідний своєї слави. Монохромні з ніг до голови образи й безліч металевих виробів, зокрема й пряжка культового ременя Rollercoaster, дизайн якої був навіяний ременями безпеки атракціонів каліфорнійського парку розваг Six Flags.

2. Музичні зв’язки дизайнера — знамениті власники «Греммі»
Вільямс належить до нової породи дизайнерів, зануреної в колективний дух музики й моди. Як колишній креативний директор Lady Gaga, з якою він деякий час зустрічався, Вільямс працював над музичними кліпами й убранням співачки як на сцені, так і поза нею для «2-метрового подіуму» між дверима готелю й лімузином. Після Ґаґи Вільямс працював художнім керівником у Каньє Веста, де опікувався оформленням альбомів і турів. З моменту заснування Alyx марка знайшла шанувальників в особі Skepta, Dua Lipa, A $ AP Rocky і Drake.
3. Позиція Вільямса зі сталого розвитку може змінити вектор роботи у сфері розкоші
З екосвідомою практикою в основі Alyx — включно з використанням переробленого текстилю й техніки безводного фарбування — цілком імовірно, що Вільямс виведе стійкість на передній план у Givenchy. У червні 2019 року бренд спортивного одягу також представив технологію блокчейну — деякі теги продуктів тепер мають сканований QR-код, який показує всю історію ланцюжка постачання одягу, зокрема й інформацію про те, де було отримано сировину, на якому заводі річ було зшито і як її доставляли. Той, хто працює з Alyx, також має підписати Кодекс етики бренду, який містить безліч соціальних і екологічних правил.

4. Вільямс — приклад «міжнародного» дизайнера.
Вільямс народився в Чикаго, штат Іллінойс. Виріс у Каліфорнії й деякий час провів у Нью-Йорку, а потім переїхав зі своєю дружиною Дженніфер і їхніми двома дітьми до Феррари, на півночі Італії, у 2017 році. Це рішення наблизило його до фабрик Alyx і забезпечило бажані зміни: «Я хотів змінити умови, — сказав дизайнер Vogue торік. — Коли я планував створити власний бренд, то зрозумів, що Італія — це єдине місце у світі, де я можу зробити все, що хочу, найвищої якості й з найкращих матеріалів. Це чудовий досвід — бути в тридцятирічному віці й дізнаватися про нову культуру, нове місце».

5. Він кинув художню школу й став дизайнером-самоуком
Спочатку Вільямс хотів отримати ступінь у галузі мистецтва в Каліфорнійському університеті, але кинув навчання через один семестр, коли зрозумів, що його інтереси більше пов’язані з модою. Потім була робота з лейблом Corpus і в бутику Maxfield у Лос-Анджелесі, і — хоча заявку Вільямса на навчання в Школі дизайну Парсонс відхилили — він переїхав до Нью-Йорка, де внаслідок співпраці з Леді Ґаґою його «хрещеним батьком» у сфері моди став фотограф Нік Найт. 2016 року Вільямс увійшов до короткого списку на премію LVMH для молодих дизайнерів. Але кому потрібен диплом з коледжу, якщо у вас є наставники в особі Ніка Найта і Дельфін Арно?
6. Вільямс — король інкогніто
Працюючи з Каньє Вестом, Вільямс створив колектив Been Trill з Героном Престоном і Вірджилом Абло (тодішнім креативним директором Веста) і відтоді співпрацював з Nike, Mackintosh, Vans і Dior Кіма Джонса. Він став одним із запрошених дизайнерів Moncler Genius у лютому 2019 року, прилучившись до солідної компанії, що складається з П’єрпаоло Піччолі, Джонатана Андерсона й Симон Роша.
Ще в розділі NAME
Популярне

«Я не втягуватиму живота»: Селена Гомес позує в купальнику – і це справжнє натхнення

Як приготувати легендарний сливовий пиріг за рецептом The New York Times

«Тайра, це Принц Гаррі»: українська парамедикиня розповіла про телефонну розмову з герцогом Сассекським

На чому заробляє Кайлі Дженнер

5 книжок, щоб закохатися в сучасну українську літературу

Cover Girl: Мадонна на обкладинках Vogue

Перший погляд: Джонні Депп в образі короля Людовика XV

25 документальних стрічок, які варто переглянути, щоб зрозуміти Україну

Наймодніше взуття цього вересня

«Крабики» повертаються – і ось приклад для натхнення

5 найкращих пісень Вітні Г'юстон

Королева білизняного стилю: який вигляд Геллі Беррі мала в 1990-х
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.