Підсумки 2019 року: 5 найуспішніших колаборацій
Vogue UA продовжує підсумовувати 2019 рік. Цього разу під приціл потрапили найгучніші колаборації в сфері моди.
Після того, як Кендалл Дженнер з'явилася на Лазурному узбережжі в невагомій сукні з майбутньої колаборації Giambattista Valli x H&M, стало зрозуміло, що ця співпраця стане найгучнішою цього року. Фірмові образи з повітряного тюлю смачних відтінків, яскраві об'ємні волани і романтичний настрій з зухвалими елементами стилю панк італійського бренду вперше стали доступними широкій аудиторії. Колекцію продали за лічені години.
Навесні цього року американський модний Дім Rodarte оголосив про співпрацю з брендом Universal Standard, відомим своєю інклюзивною лінією. До капсульної колекції увійшли чотири базові речі, приправлені фірмовим почерком Rodarte і виконані в американській розмірній сітці від 00 до 40 розміру. Так, блузки з довгим рукавом і романтичними рюшами, спідниця міді з оборками, комбінезон з поясом на талії і асиметрична сукня з драпіруванням стали доступними дівчатам plus-size.
У середині цього літа Вікторія Бекхем попрацювала з Reebok. Відома дизайнерка розробила осінньо-зимову лінію спортивних речей, в якій їй вдалося поєднати спорт і жіночність. До колекції увійшли функціональні бюстгальтери, трикотажні костюми і об'ємні худі в стилі athleisure, плісировані спідниці для танців, анораки і ранці. Ця колекція створена для сучасного покоління жінок і чоловіків, у яких немає часу на зміну гардероба, та які цінують комфорт і практичність.
По-справжньому жаданою колаборацією 2019 року можна назвати співпрацю дизайнера Александра Венга й італійського бренду Bvlgari. Результатом спільної творчості стала колекція сумок, що складається з шопера, сатчела два-в-одному і Duette в чорному, білому, м'ятно-зеленому і тваринному відтінках. Для капсульної колекції американський дизайнер переосмислив Iconic Serpenti Forever Bag і надихнувся ароматом Bvlgari Eau The Vert. Обличчям рекламної кампанії стала Гейлі Бібер.
У листопаді цього року вийшла нова лінія спортивного одягу Puma, над якою працювали амбасадор бренду Кара Делевінь і креативний директор Balmain, Олів'є Рустен. Джерелом натхнення для капсульної колекції послугувала боксерська естетика, а сама лінія складається з 35 речей для чоловіків і жінок. Серед них: футболки з принтами, кроп-топи, бомбери, боксерські шорти, легінси, блискучі спортивні штани, високі кросівки зі шнурівкою і липучками та інші речі.