Ірина Шейк і Белла Хадід – зірки нової рекламної кампанії Versace
З коханими не розлучайтеся – з цим принципом точно знайома Донателла Версаче, яка знову запросила прикрасити рекламну кампанію Versace своїх улюблених моделей. І якщо минулого сезону у зйомках кампейну брали участь більше 50 людей, то цього разу італійка обмежилася тільки найяскравішими зірками – її вибір припав на Беллу Хадід, Ірину Шейк і Шалом Гарлоу, які фотографувалися сольно. Також в зйомці є кілька групових знімків з дівчатами, чия популярність тільки набирає обертів – Вітторією Черретті, Ріанною ван Ромпей та Імаал Хаммам.



Автором цієї рекламної кампанії став Стівен Майзель, а за б'юті-образи відповідали такі зірки, як Пет Макграт і Гвідо Палау. Дівчата приміряли ключові образи з колекції Versace весна-літо 2019. Її Донателла Версаче присвятила сексуальному напрямку моди 1990-х, яку знає як ніхто інший.


Нагадаємо, що минулий рік став переломним для Versace. В середині року стало відомо, що бренд викупив холдинг Capri Holdings Limited, в який також входять гіганти Michael Kors і Jimmy Choo. На початку грудня бренд продемонстрував колекцію сезону Pre-Fall 2019, якою точно означив свій новий вектор розвитку – відтепер цільова аудиторія її бренду буде набагато ширшою, ніж раніше.