До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Гра в акроніми: рекламна кампанія Prada весна-літо 2020

Модний Дім Prada представив нову весняно-літню рекламну кампанію, в якій влаштував гру в акроніми, а кожному образу підібрав свої слова, перші літери яких разом утворюють заповітне слово PRADA. Всі вони характеризують ідеальну жінку Prada, образ якої цього сезону на світлинах фотографа Джеймі Гоуксворта втілюють Анна Еверс, Фрея Беха Еріксен, Беріт Гейтман, Кейла Рамзі і Сара Блумквіст.

Нагадаємо, що цю весняно-літню колекцію Міучча Прада створювала під девізом, що менше означає краще, а відштовхувалася від думки, що "людина і її особистий стиль повинні бути важливішими за одяг". У колекції це виражено набором чудових позачасових пальт, приємного до тіла трикотажу і відсиланнями до моди 1970-х років.

Реклама

<b>Prada_SS_Campaign</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.