Американська легкоатлетка стала обличчям рекламної кампанії Jacquemus х Nike
Американська легкоатлетка Ша’Каррі Річардсон стала обличчям рекламної кампанії Jacquemus х Nike. Акрилові нігті та характерне татуювання на передпліччі світової рекордсменки прикрасили знімання весняно-літньої колаборації брендів.
Сумка у вигляді культового логотипу Nike, по центру якої розмістили фірмовий сріблястий напис французького модного бренду, є лише однією з багатьох цікавих речей, які Jacquemus і Nike підготували для прийдешнього сезону. До весняної колаборації брендів увійшли різноманітні комплекти повсякденного одягу й одягу для активного відпочинку, а також аксесуари.
Серед новинок у співпраці Jacquemus х Nike — нейлоновий топ з декоративним драпіруванням та блискавкою у формі свуша; сукня з поліестеру та еластану, яка розтягується по всьому тілу; шорти з еластичною високою талією та драпіруванням. Кожен з предметів доступний у білому, сірому та темно-рожевому кольорах.
У лінійці одягу для відпочинку Jacquemus х Nike представляє бавовняні толстовки, футболки та джогери з лазерними вирізами у формі свуша. Ці речі виконані в трьох кольорах: коричневому, темно-рожевому і темно-червоному.
Завершують лінійку унісекс-кросівки J Force 1, з перфорацією AF1 Vamp, на гумовій підошві з перевернутими логотипами обох брендів. Це взуття виконано в темно-коричневому кольорі, доповненому золотом із переробленого металу JF 1 dubrae та віпізнаваною мінігалочкою.