5 фактів про колекції Ksenia Schnaider весна-літо 2018

Український бренд Ksenia Schnaider провів презентацію нової весняно-літньої колекції в форматі французького сніданку – неспішного і затишного. Дизайнери марки Ксенія і Антон Шнайдери розповіли про особливості роботи з азіатським ринком, вінтажним денімом і своє ставлення до плагіату. Vogue.ua дізнався п'ять фактів про колекцію.

Антон і Ксенія Шнайдери
Тільки денім

Колекція весна-літо 2018 присвячена деніму. Ксенія Шнайдер розповідає, що хоче повернути цьому матеріалу колишній культовий статус. Крім уже хітових demi-denims, які вже копіює великий мас-маркет бренд Mango, в колекцію увійшли переосмислення mom-jeans, а також класичні брюки, та зшиті з деніму.

Вінтаж

Ксенія і Антон Шнайдери не перший сезон працюють з вінтажем. Перші demi-denims вони шили саме з уже використаних джинсів, в минулій колекції з вінтажних спортивних речей зробили олімпійки, а зараз по шматочках збирають піджаки і тренчі складного крою. "Ці речі дуже люблять байєри, – розповідають дизайнери. – Це копітка і складна робота, не можна отримати два однакових піджака". Також Антон і Ксенія відзначають складність роботи з вінтажем, адже вони пред'являють до нього високі вимоги і щоби знайти необхідні матеріали – потрібен час.

Азійський слід

Японія, Корея, Тайвань – одні з ключових ринків для бренду Ksenia Schnaider, жителі яких мають свої особливості. "Для азійського ринку ми шиємо джинси по окремих лекалах, адже зріст і пропорції мешканок цих країн менші, й це потрібно враховувати. Часто я приміряю всі речі на себе, тут же ми шукали азіаток – нам допомогли друзі з кафе "Китайський привіт". З оглядкою на смаки азіатських клієнтів, дизайнери додали до деяких моделей джинсів і спідниць виткане вручну мереживо. "Вони дуже люблять подібні hand-made елементи, а ми таким чином підтримуємо зв'язок з українськими національними ремеслами".

Антон Шнайдер
Смайли

Крім деніму Антон і Ксенія Шнайдери люблять експериментувати з принтами. "Діджитал вже став частиною ДНК Ksenia Schnaider, тому коли ми захотіли попрацювати з класичним принтом в горошок, то просто перетворили його на веселі смайли", – розповідає Антон Шнайдер. Причому, зшиті з тканин з цим принтом речі підкреслено жіночні – блузи з бантами на шиї, летючі сукні до підлоги.

Шуба з деніму

Пухнаста шуба з деніму – одна з ключових речей колекції. Ідея створення джинсової шуби прийшла в процесі роботи в київській студії, в якій підлога завжди всипана обрізками деніму і товстими бавовняними нитками. "Це прогресивна і оригінальна альтернатива натуральним хутру та шкірі, – відзначають дизайнери. – Ми впевнені, що за цим майбутнє".

Ксенія Шнайдер

Фото: Юрій Яцкулич

Читайте також:

7 фактів про колекцію Bevza весна-літо 2018

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.