До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

5 брендів з Харкова, з якими варто познайомитися

Харків місто-герой, яке сьогодні продовжує жити попри щоденні обстріли та блекаути, що відновилися після великих руйнувань енергетичної інфраструктури регіону. Продовжують у місті працювати і модні бренди, які створюють колекції, здійснюють щоденні відправлення та, щонайбільше, можуть попросити про затримку на кілька днів. Розповідаємо про марки MadeinKharkiv, які ще раз доводять, наскільки українці сильні.

Реклама

Wonder

Wonder — один із найвідоміших брендів з Харкова. Його історія почалася у 2017 році — з бажання створювати ідеальні пальта для дівчат по всьому світу. Для багатьох Wonder асоціюється саме з пальтами, незважаючи на те, що в колекціях бренду вже давно представлені базові речі, які здатні закрити потреби як повсякденного, так і вечірнього гардеробів. Від початку повномасштабного вторгненняWonder працював у західній частині України, але у 2023-му команда повернулася додому. Нову весняну колекцію бренд презентував з простого символічного запитання: "Про що ваша весна? Наша — про життя".

Queenfluence

Ще один харківський бренд, який надихається життям, — Queenfluence. Його сміливі й зухвалі колекції натхнені жіночою силою та запалом. Цієї весни бренд глобально оновився — до цього шанувальники знали його за ім'ям 19store. Бестселерами Queenfluence є боді та топи, на чому й акцентували увагу дизайнери цього разу. Вкорочені, зі збірками, з відкритою спиною чи мереживні — вони створені, аби кожна мала змогу транслювати свій настрій крізь одяг. Справжнім стейтментом стали сітчасті боді чорного кольору з грайливими вирізами на плечах.

Um Store

Um Storeпроєкт харківської агенції UnknownMarketing, який у команді називають "першим стильним мерчем міста". Бренд описують як цілком волонтерський — весь прибуток від продажів команда віддає на потреби ЗСУ та у фонди підтримки українців. Справжніми гітами бренду стали речі з колекції про "незламний дух харків'ян".

Nazarelli

Бренд Nazarelli був створений в Харкові у 2021 році, але попри складні часи продовжив розвиватися і представляти нові колекції, в яких класичні силуети поєднуються з чуттєвістю. Натхненням у створенні весняного дропу стала ідея переродження, а в його основі — шовкові спідниці та блузи, які нагадують про грецьких богинь; лаконічні сорочки та базовий трикотаж.

WHY ME

У Харкові розвиваються не тільки жіночі бренди, а й чоловічі. Один з найвідоміших — WhyMe, заснований 2019 року. Команда марки описує власну стилістику як мінімалістичний одяг для чоловіків, а в колекціях можна знайти мінімалістичні чоловічі тренчі, кардигани, класичні костюми з шортами, штани карго і багато інших речей, щоб скласти повноцінний образ MadeinKharkiv.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.