До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Балаклава — найстильніший головний убір зими

Кілька сезонів тому Раф Сімонс, що на ту мить працював у Calvin Klein, став першим дизайнером, який переосмислив дизайн вельми незвичного головного убору — балаклави. У колекції Calvin Klein осінь-зима 2018/2019 дизайнер порушив ідею безпеки й захисту, а балаклава, з її апокаліптичними, похмурими конотаціями й захисними якостями, стала головним героєм колекції. Яскравим дизайном і всілякими варіаціями комбінування Сімонс зруйнував лиховісність, ​​пов’язану із цим головним убором і дозволив поглянути на нього по-новому, з особливою цікавістю.

Calvin Klein осень-зима 2018/2019Calvin Klein осінь-зима 2018/2019
Calvin Klein осень-зима 2018/2019Calvin Klein осінь-зима 2018/2019

Далі у свої колекції балаклаву інтегрували Gucci, Paco Rabanne, Alexander Wang і Preen. Бренд Gucci, зокрема, ступив на сходинку вище й представив сміливі барвисті в’язані маски — відсилання до японського традиційного театру Кабукі, артисти якого носять складний театральний макіяж. Балаклави Alexander Wang більше були подібні до класичного спортивного лижного одягу.

Реклама
Gucci осень-зима 2018/2019Gucci осінь-зима 2018/2019
Gucci осень-зима 2018/2019Gucci осінь-зима 2018/2019

Цього року балаклава знову стала модним головним убором. Імовірно, річ не лише в тому, що це найтепліший головний убір. За часів, коли захисні маски для обличчя перетворилися на постійний аксесуар фактично кожного, настав ідеальний час, щоб носити балаклаву, яка також впорається із захисними функціями.

<b>Balaclava</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.