Балаклава — найстильніший головний убір зими

Кілька сезонів тому Раф Сімонс, що на ту мить працював у Calvin Klein, став першим дизайнером, який переосмислив дизайн вельми незвичного головного убору — балаклави. У колекції Calvin Klein осінь-зима 2018/2019 дизайнер порушив ідею безпеки й захисту, а балаклава, з її апокаліптичними, похмурими конотаціями й захисними якостями, стала головним героєм колекції. Яскравим дизайном і всілякими варіаціями комбінування Сімонс зруйнував лиховісність, ​​пов’язану із цим головним убором і дозволив поглянути на нього по-новому, з особливою цікавістю.

Calvin Klein осень-зима 2018/2019Calvin Klein осінь-зима 2018/2019
Calvin Klein осень-зима 2018/2019Calvin Klein осінь-зима 2018/2019

Далі у свої колекції балаклаву інтегрували Gucci, Paco Rabanne, Alexander Wang і Preen. Бренд Gucci, зокрема, ступив на сходинку вище й представив сміливі барвисті в’язані маски — відсилання до японського традиційного театру Кабукі, артисти якого носять складний театральний макіяж. Балаклави Alexander Wang більше були подібні до класичного спортивного лижного одягу.

Gucci осень-зима 2018/2019Gucci осінь-зима 2018/2019
Gucci осень-зима 2018/2019Gucci осінь-зима 2018/2019

Цього року балаклава знову стала модним головним убором. Імовірно, річ не лише в тому, що це найтепліший головний убір. За часів, коли захисні маски для обличчя перетворилися на постійний аксесуар фактично кожного, настав ідеальний час, щоб носити балаклаву, яка також впорається із захисними функціями.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.