Мистецтво без меж: як ілюстраторка asinastra та тіктокер TUMAZAR створювали власний комікс
Сучасний світ непередбачуваний та мінливий, саме тому здійснювати свої мрії потрібно тут і зараз. Важливо не боятися проявляти свою креативність та ділитися з оточенням цією енергією. Саме таку ідею компанія Lenovo реалізувала у проєкті "Вражай. Твори. Змінюй світ". Талановиті, яскраві, сучасні криейтори з різних сфер об’єднались у пари, щоб розширити власні творчі горизонти й реалізувати спільні задуми, використовуючи можливості потужних ноутбуків Lenovo Yoga. Одними з перших у цьому переконалися три креативні команди, яким нові технології допомогли перетворити потік ідей на класний продукт, що викликатиме захоплені емоції у глядачів. Ми вже розповідали про квітковий проєкт флориста Сергія Парфьонова та художниць сестер Фельдман, а наші наступні герої ― тікток-блогер TUMAZAR, який займається популяризацією англійської мови, та ілюстраторка asinastra, за якою тільки в ютубі слідкують більш ніж мільйон користувачів.
Назар Туманік (TUMAZAR) та asinastra швидко знайшли точки дотику і вирішили створити комікс, який зробить цікавішим процес вивчення англійської мови. Разом вони обрали культові фрази з фільмів, які всі знають, і розробили для них ілюстрації. В сучасному візуальному світі, коли увагу користувача треба привернути за перші 5-6 секунд, такий підхід дозволяє "зловити" його і занурити у ваш світ. Завдяки техніці Lenovo свої візуальні образи отримали фрази "Just keep swimming" з мультфільму про Немо, "My precious" із "Володаря перснів" та багато інших. Бонус від володіння подібною лексикою ― звучати як носій мови, бо деякі фрази є сталими виразами і не перекладаються дослівно.
"Десь років із тринадцяти я почала розуміти, що хочу займатися саме творчістю. Хіба що були певні сумніви щодо того, який саме напрямок обрати, ― згадує свій шлях asinastra. ― Протягом усього цього часу я пробувала себе в різних сферах і зараз можу впевнено сказати, що стала саме тією людиною, якою і хотіла стати у юнацтві". Йти за своєю мрією, не боятися вирізнятися та бути креативним у дитинстві вчили й Назара. "Мене виховували з думкою, що ти повинен займатися лише тим, що тобі подобається, і неважливо, що це є. Я вірю, що всесвіт буде давати людині можливість розвиватися в тій галузі, яку вона вибирає за покликом серця. У мене так і сталося. Причому я не обмежую себе чимось одним ― так, у фокусі в мене вивчення англійської, але водночас я записую пісні і кліпи, створюю благодійні курси, карткові настільні ігри для вивчення англійської мови, веду лайфстайл-блог. Це допомагає всебічно розвиватися та не вигорати, працюючи весь час над чимось одним", ― розповідає про себе тіктокер, а також додає, що це було б складно зробити без класних гаджетів, які допомагають втілювати ідеї в життя та демонструвати їх світу.
Незважаючи на те що TUMAZAR сам створює контент, він водночас є активним споживачем інтернет-контенту, тому виступає за його якість та користь. "Мій основний принцип простий: щоб було весело, цікаво та корисно. Це ж круто, коли у людей прокидається жага до знань, відкриваються нові можливості. Гейтерський та деструктивний контент ― це не про мене, вважаю, що на ньому далеко не поїдеш, а у мене плани великі". Блогер готовий масштабуватися і виходити на новий рівень. Фанатська база у нього вже є, необхідні гаджети теж, а свою креативність він демонстрував неодноразово.
Про важливість створювати якісний продукт багато говорить і asinastra. Наприклад, під час обговорення спільного проєкту дівчина відмовилася малювати людей на вулиці, тому що творчий процес може зайняти час, а на спілкування з перехожими було б кілька секунд на кожного. Але після цього у креативників народилась ідея зробити комікс із фразами з улюблених фільмів. "Я ніколи не беруся за ті проєкти, які є особисто для мене нецікавими. По-перше, у творчості все ж таки без натхнення працювати важко, а по-друге, вважаю, що тільки так зможу видати результат, який сподобався б мені самій. Люблю бути щиро зацікавленою саме в роботі, а не тільки в отриманні грошей за неї", ― додає дівчина і нагадує, що головне ― вірити в свою ідею, не боятися щось змінювати на ходу та демонструвати це світу. До речі, результати своєї цифрової творчості asinastra нерідко переносить і в реальний світ ― у неї на сторінках можна замовити стікери та класний мерч із авторськими малюнками.
Приклад цих яскравих представників Gen Z доводить, що за колабораціями та співробітництвом майбутнє. Вони допомагають по-новому поглянути на власну творчість, розширити кругозір і придумати щось неймовірне, а потужна техніка, зі свого боку, допомагає реалізувати ці ідеї якісно. Адже слоган проєкту "Вражай. Твори. Змінюй світ" був вибраний не просто так.
Довідка Vogue:
Lenovo Yoga — це екосистема потужних преміальних рішень для творчих та амбітних користувачів і користувачок, яка допоможе перетворити натхнення на творчість і вивести амбіції на новий рівень, щоб стати творцем змін.