До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Джонно Саузем про сталий розвиток та культурні інновації в Amazon

Компанія Amazon для багатьох вже стала синонімом поняття "e-commercе", хоча ритейл-гігант вже давно щось більше, ніж онлайн-магазин. Amazon об'єднує стримінговий сервіс Amazon Prime Video і розумного помічника Alexa, студію з виробництва контенту Amazon Studios і хмарний сервіс зберігання даних Amazon Drive, електронні книги Kindle, підрозділ AWS (Amazon Web Services) і ще багато всього. Після свого виступу в Академії ДТЕК Джонно Саузем, старший менеджер з розвитку бізнесу в AWS, розповів Vogue UA про те, як компанії вдалося стати лідером інновацій і йти в ногу з ключовими викликами сталого розвитку.

Джонно Саузем

Штат Amazon у США налічує 300 000 осіб. Цього року в компанії заявили про інвестиції 700 мільйонів доларів у підвищення кваліфікації 100 000 співробітників у Сполучених Штатах до 2025 року. Одна з ключових програм – AWS Training and Certification, спрямована на поліпшення компетенції в використанні хмарних сервісів.

Реклама
Про інновації

Крім цього AWS проводить семінари і для клієнтів, щоб навчити їх власних методологій і ознайомити з культурою інновацій. У компанію Amazon наймають "будівельників": чи то технічні фахівці, чи ні. Під цим терміном мають на увазі людей, які люблять винаходити і є одержимими клієнтами і якісним сервісом. Таким чином створюється сильна корпоративна культура і організація, в якій кожен відчуває себе частиною великої справи і може зробити всій внесок. І вам необхідно підтримати це за допомогою конкретної структури і набору механізмів.

"Один з найбільш важливих аспектів нашої культури – це принципи лідерства, – коментує Саузем. – Нас можна назвати компанією, яка стрімко розвивається, але ці принципи не змінювалися з моменту створення. Це набір з 14 стандартів, до яких щодня прагнуть всі "амазонці". Вони настільки вкоренилися в нашій культурі, що навіть процес найму побудований на цій основі.

"Однією з важливих змін у мисленні, якої ми навчаємо, є прийняття ідеї про те, що не кожен проєкт повинен бути тріумфом, головне – засвоїти з нього уроки", – стверджує Джонно. Такої ж думки дотримується засновник Amazon, Джефф Безос. У своїх інтерв'ю він каже, що команді завжди потрібно давати дозвіл на невдачу: "Якщо ви збираєтеся приймати сміливі рішення, то вони будуть експериментальними, а отже ви не зможете знати заздалегідь, чи працюватимуть вони. Експерименти за своєю природою схильні до провалу. Але кілька великих успіхів компенсують десятки спроб, які не стали успішними".

Будівля компанії Amazon у Сіетлі
Про технологічні тренди 2019

Хмарні технології продовжують завойовувати ринок і тенденція до переміщення у cloud різноманітних сервісів і додатків зберігається. Великі і маленькі компанії вже відчули перевагу від їх використання, а деякі навіть наважилися трансформувати бізнес. Наприклад, лондонський стартап DePop створив соціальний маркетплейс, де клієнти можуть купувати, продавати і відкривати для себе унікальні речі на основі того, що подобається друзям та інфлюенсерам фірми. DePop використовує Amazon Web Services (AWS) для швидкого росту без необхідності у великій операційній команді, яка обслуговувала б понад 10 мільйонів стилістів, дизайнерів, митців, колекціонерів і продавців вінтажу.

Ще один безперечний тренд у бізнесі – використання деяких форм машинного навчання або штучного інтелекту. Завдяки AWS це стало простіше. Формула-1 використовує інструменти машинного навчання Amazon, щоб витягувати статистику критичних характеристик гонки, робити прогнози і давати фанатам уявлення про рішення і стратегії, прийняті командами і гонщиками за частки секунди. Інший приклад: американська Rue Gilt Retail Groupe надає своїм членам персоналізований досвід покупок в інтернеті завдяки механізму рекомендацій з машинного навчання. "Ми вступаємо в новий золотий вік машинного навчання, – каже Джонно Саузем. – Сьогодні будь-хто може навчити модель машинного навчання роботи з великими обсягами даних у хмарі, а потім використовувати їх у роботі на AWS".

Про персоналізацію

Кастомізація і персоналізація – два ключові напрямки в технологіях і модному бізнесі. Вже понад 20 років компанія Amazon використовує машинне навчання для надання цих послуг. Новий сервіс Amazon Personalize спрямований дати змогу розробникам створювати додатки з використанням тих же AI-технологій, що і на сайті Amazon.com, без досвіду в машинному навчанні. Один із прикладів такої реалізації – компанія Zola, яка надає інноваційні інструменти планування весіль і рекомендації своїм клієнтам на основі їхнього особистого стилю, інтересів чи переваг щодо напрямку весільної подорожі.


Про sustainability
Сонячні батареї Amazon

Довгостроковою метою Amazon є досягнення 100% використання поновлюваних джерел енергії для глобальної інфраструктури. "Ми вже перевищили позначку в 50% використання поновлюваних джерел енергії 2018 року і продовжуємо досягати прогресу, – каже Джонно. – У квітні ми оголосили про три нові проєкти вітропарків: один в Ірландії, один в Швеції і один у Сполучених Штатах. Очікується, що після завершення будівництва цих вітряних електростанцій в поєднанні з нашими дев'ятьма попередніми проєктами в галузі відновлюваної енергії на рік вироблятиметься більше 2700000 МВт відновлюваної енергії. Це еквівалентно річному споживанню електроенергії більше 262 000 будинків у США – приблизно розмір міста Нешвілл, штат Теннессі. Ми також підтримуємо ініціативу Amazon в царині даних про сталий розвиток. У системі AWS Public Datasets можна безкоштовно завантажувати і шукати тематичні бази даних. З ними у вільному cloud-доступі дослідники і новатори, незалежно від розміру організації і їхньої обчислювальної потужності, матимуть змогу вирішувати широкий спектр завдань в царині sustainability зі значним скороченням витрат, часу і технічних бар'єрів, пов'язаних з аналізом великих наборів даних".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.