З Алессандро Мікеле на чолі Gucci покази італійського модного Дому завжди були справжньою подією, але в останніх шоу Мікеле перевершив самого себе: дизайнер влаштував масштабний показ колекції весна-літо 2022 на Голлівудському бульварі в Лос-Анджелесі. Представляли колекцію, присвячену золотій ері кіно, Міранда Джулі, Маколей Калкін, Стів Лейсі, Джаред Лето та багато інших. Моделі з’явилися на подіумі в убраннях у стилі 1970-х, розшитих стразами й оздоблених пір’ям.
Тепер Gucci представляє нову кампанію з нагоди колекції Love Parade весна-літо 2022. У кампейні, також знятому в Лос-Анджелесі, з’явилися Джаред Лето, Біні Фельдштейн, Майлі Сайрус (обличчя рекламної кампанії аромату Gucci Flora Fantasy 2021 року), Snoop Dogg, зірка серіалу "Гра в кальмара" Лі Джон Дже та багато інших.
Казкове поєднання текстур, кольорів і візерунків у кампанії закарбував знаменитий дует модних фотографів Мерт Алас і Маркус Пігготт. Спродюсував креативне знімання Алессандро Мікеле. Головними зірками рекламної кампанії, звісно ж, стали ретро-гламурний одяг і культові аксесуари бренду Gucci. Мерт і Маркус також створили для кампанії фільм із саундтреком Venus in Furs гурту The Velvet Underground.
Літо веселиться в ніжно-рожевому атласному двобортному костюмі, прикрашеному кількома квітчастими корсажами, а Сайрус розчиняється в натовпі у візерункових чорних панчохах до стегон з відповідним бюстгальтером, пухнастому білому жакеті і яскравих атласних босоніжках. Тим часом Snoop Dogg насолоджується десертом у зеленому атласному костюмі, ковбойському капелюхові й модних ретро-окулярах з кольоровими стеклами.