КУПИТИ КВИТКИ

Найпопулярніші нішеві аромати сучасності: Ganymede, Marc-Antoine Barrois

У новій серії матеріалів vogue.ua розповідаємо про найпопулярніші аромати сучасності, які зламали уявлення про "нішу": попри високу ціну та складні композиції, вони здобули колосальну популярність. Продовжує серію Ganymede бренду Marc-Antoine Barrois.

Ganymede, Marc-Antoine Barrois

Ganymede описується як деревний мінеральний аромат. Але жодний офіційний опис не передає того, який він насправді. Найперше, про що думаєш, вдихаючи цей напрочуд стійкий парфум, — це йод. Є категорія людей, для якої він уособлює чистоту та кришталеву свіжість. Є ті, хто вважають його парфумерною отрутою. Для невиправних романтиків це аромат свіжих сторінок глянцевого журналу, для фінансових мрійників — запах пачки свіжих доларових банкнот, для любителів фантастики — аромат обшивки космічного корабля. Серед нот заявлені мандарин, шкіряний акорд, османтус, безсмертник та молекула akigalawood. Якщо коротко, остання має звучання пачулів, з деревним відтінком та півтоном дерева агар. Втім, описувати аромат марно — "треба пробувати".

Реклама.
Ganymede, Marc-Antoine Barrois

Бренд Marc-Antoine Barrois — дуже молодий за парфумерними мірками: йому всього 8 років. Попри це, його творіння неймовірно популярні; аромати безпомилково впізнаються з першої ноти, а кількість шанувальників та хейтерів — неосяжна. Просто зараз люди шикуються в чергу, щоб замовити новий Tilia, який пахне липою та акаціями (принаймні, так проголошує офіційний реліз), але насправді затягує в свій вир і викликає ольфакторну залежність.

Засновник Marc-Antoine Barrois, Марк-Антуан Барруа, живе у Франції та обожнює "Маленького принца", а до того як запустити власний парфумерний бренд, працював дизайнером з Домами Jean-Paul Gaultier, Jean-Claude Jitrois та іншими. В 2015 він познайомився з Квентіном Бішем, одним з найяскравіших сучасних носів, — і почалась історія парфумів Marc-Antoine Barrois.

Марк-Антуан Барруа та Квентін Біш

Першим ароматом став В683 (верхні ноти: шафран, мускатний горіх, чорний перець і червоний перець; середні — лист фіалки, мускус, лабданум і амбра; базові — амброксан, сандал, пачулі та дубовий мох) — він досі лишається улюбленим для Марка-Антуана. Назва парфуму, яку так з першого разу і не запам'ятаєш, — це омаж улюбленому твору Барруа (за аналогією з планетою Маленького принца B612, Марк-Антуан назвав свою планету B683).

Засновник Marc-Antoine Barrois Марк-Антуан Барруа

Логотип на флаконах його ароматів — це не хрест, а чотири шовкопряди, які роблять клубок ниток. Це данина історії його родини, які займалася текстильною промисловістю. Його дід був власником ткацької фабрики ("надихав людей своєю людяністю, своїм ставленням — який він був добрий до своїх співробітників! Приклад для мене"). Марк-Антуан каже, що іноді люди питають його щось про релігію, а він відповідає, що його релігія — це віра в людину, толерантність, любов і прощення.

В офісі бренду в центрі Парижа немає кавоварки з капсулами — там використовують зерна. "Що кілька днів я приношу додому відро компосту і розкладаю у себе в саду. Це маленький жест, але він має значення", — говорить Барруа, який ненавидить грінвошинг та по-справжньому піклується про природу. До речі, у всіх в офісі є по два сміттєвих баки, один — для вторинної переробки, інший — для непереробного сміття.

Спеціально для VOGUE Марк-Антуан Барруа відповідає на запитання про своє найгучніше творіння, Ganymede.

Працюючи над Ganymede, ви уявляли, що він стане настільки успішним?

Ні, і гадки не мав. Ми працювали над Ganymede з такою ж пристрастю, як і над усіма нашими ароматами. Ідея полягала в тому, щоб створити щось нове, фантазію на тему нової елегантності — позачасової та свіжої водночас.

Ці парфуми принесли вам статки?

Ganymede змінив правила гри. Відтоді моя компанія не припиняла зростати — з такими цифрами, про які мріяли б багато великих брендів. Ми швидко потрапили до трійки лідерів більшості рейтингів у нішевій парфумерній індустрії, і Marc-Antoine Barrois тепер є дуже сильним брендом. Якщо ж говорити про цифри, це залежить від багатьох факторів. Ми продаємо на мільйони, але ми багато інвестуємо, оскільки я продовжую зміцнювати свій бренд. Нещодавно ми відкрили другий магазин у Парижі на вулиці Фобур Сент-Оноре, поруч із Hermès і Gucci.

Ganymede — благословення чи прокляття у вашому житті та кар'єрі?

І те, й інше в певному сенсі… Звичайно, благословення, але я мріяв бути відомим як дизайнер одягу, тоді як усі знають мене як парфумера. Мені знадобився час, щоб прийняти це, і тепер це дає мені набагато більше можливостей у створенні одягу.

І так, мені досі подобається Ganymede.

Коли ви відчуваєте парфуми, "натхнені" Ganymede, це більше дратує чи лестить?

Лестить. Єдине, набридло чути, як люди порівнюють його з Bois Impérial (Bois Impérial бренду Essential Parfums — теж творіння Квентіна Біша 2020-го, за рік після виходу Ganymede, з нотами akigalawood, пачулів, базиліку, амброксану та ветиверу. Його часто радять на парфумерних форумах як бюджетніший клон Ganymede. – Прим. ред.)

Як воно, бути творцем одного з найвідоміших парфумів в світі?

Я думаю, це справді щось. Я-то взагалі дуже приземлений, виховую трьох дітей, керую компанією, тому в мене немає часу, щоб піднестися десь високо. Але дуже приємно приносити радість такій кількості людей.

В чому секрет Ganymede?

Безумовно, це частина магії… але також талант Квентіна Біша та моє пристрасне бажання створити виняткові парфуми, які були б не схожі на інші. Які з'явилися завдяки тому, що я слідував виключно за власними смаками, а не думками інших.

Під час роботи над Ganymede траплялися кумедні (або страшні) ситуації?

Коли я сказав Квентіну Бішу про назву, яку знайшов для аромату, ми вже працювали над ним рік. Я запросив його на обід і пояснив, що Ганімед — це найкрасивіша людина на землі, а також супутник Юпітера, вкритий океанами морської води, яку роздувають вітри (Ганімед складається з приблизно рівної кількості силікатних порід і водяного льоду. — Прим. ред.).

Після обіду ми пішли до Біша в офіс, і він показав мені три нові версії Ganymede, які створив напередодні. Він додав в них трохи безсмертника (helichrysum italicum). Інгредієнт подарував парфумам цю солонувату мінеральну ноту, про яку я биту годину розпинався перед ним на обіді, коли розповідав про супутник Юпітера. Це була така мить душевного єднання!

Збираєтесь святкувати 5 років з моменту запуску?

Цього року ми святкуємо успіх моїх парфумів випуском нового чудового Tilia. Перший квітковий аромат, який виражає моє бачення дуже простого, але прекрасного щастя. Варто спробувати!

Tilia, Marc-Antoine Barrois

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.