КУПИТИ КВИТКИ

Що таке CBD та чому його обожнюють знаменитості

Два роки тому CBD легалізували в Україні; місяць тому Президент підписав закон про легалізацію медичного канабісу. Упродовж останнього року продукт стрімко набирає популярності. Його використовують для боротьби з тривогою та ПТСР, підвищення концентрації при розладах уваги, а також для зменшення фантомного болю та безсоння.

Реклама.

Міжнародна дослідницька компанія Beautystreams підтвердила, що тренд використання засобів на основі канабідіолу досі потужний, оскільки дедалі більше людей шукають природні альтернативи лікам для боротьби тривогою, безсонням тощо.

У лютому 2024 року Президент підписав законопроєкт, що регулює обіг канабісу в медичній, промисловій та науковій діяльності в Україні. Його можна буде використовувати як терапевтичний засіб для людей з епілепсією, онкохворобами, для лікування розладів сну тощо. Але косметичні та велнес-засоби з CBD в Україні використовують вже два роки. Вони полегшують стан при тривозі та ПТСР, допомагають зосередитися, зменшують фантомні болі та безсоння.

У США CBD легальний з 2018 року. Деякі знаменитості не просто використовують його, але й мають власні бренди СВD-косметики. Серед них — Кортні Кардашʼян, Ніколь Кідман та Вупі Голдберг.

Що таке СBD

"Канабідіол (CBD) — це природний канабіноїд, що його екстрагують з квіток та стеблин конопель, — пояснює співзасновниця українського бренду UniCBD Роксолана Бутковська. — Втім, не поспішайте відносити його до категорії психотропних речовин".

Роксолана каже, що СBD не викликає ейфорії, залежності чи синдрому відміни. Натомість він покращує самопочуття, когнітивні функції, загальний стан організму та нормалізує добові ритми. "Він допомагає полегшити симптоми багатьох невиліковних хвороб, як-от епілепсія, синдром Туретта, хвороба Паркінсона тощо, — додає Бутковська.

В Україні популярність CBD стрімко зростає. У нас це великою мірою пов’язано з травмами війни та пережитим стресом. "Доведено, що CBD допомагає при ПТСР, депресії, тривозі та фантомних болях", — каже Роксолана.

Вона розповідає, що в США канабідіол легалізували 6 років тому. За цей час там утворилася велика індустрія, яка пропонує чимало послуг, від медичних препаратів до коктейлів з CBD. Нішевий тренд, який розпочали біохакери, — потроху перетворюється на елемент велнес-рутини.

Як зірки використовують CBD

CBD-продукція стала повсякденним елементом життя зірок. Кім Кардашʼян та Дженніфер Еністон періодично згадують в інтервʼю свої улюблені продукти з канабідіолом та способи їх використання. CBD входить в склад безлічі засобів, від бальзамів для шкіри до олій для мʼязів. Зірки застосовують їх як засоби для зняття болю, стресу та тривожності.

Одна з найбільших CBD-прихильниць — Кім Кардашʼян. У її велнес-арсеналі — бальзам для шкіри. "Всі в курсі, що я фанат CBD-всього", — додала Кім в описі під фото.

До популяризації CBD доклалась і Гвінет Пелтроу. На своєму велнес-сайті goop вона публікує рекомендації з вживання продукту, ділиться власним досвідом та загальною інформацією про канабіноїд. А ще — ідеями коктейлів із CBD.

Менді Мур відкрила для себе канабідіол з неочікуваного боку. Попри любов до комфорту, їй доводиться вбиратися у взуття на високих підборах на заходи. Акторка наносить на ноги CBD олію, яка допомагає позбутися дискомфорту.

Знеболювальний ефект канабідіолу помітили й інші зірки. "Після шести місяців гри на Бродвеї моє тіло було змучене, а шия геть "забита". CBD допоміг розслабитися, і це дозволило пити менше знеболювального" — розповідала Вайлд в інтерв'ю. З болями у м'язах Олівії допоміг CBD-лосьйон. Це було ще в 2017-му (!)

Дженніфер Еністон регулярно користується бальзамом з екстрактом канабісу, щоб полегшити біль у мʼязах. В одному з інтервʼю вона поділилась, що він також допомагає їй у стресі та тривозі.

Втім, деякі знаменитості прийшли до цього через більш неприємний досвід. Емма Робертс довгий час страждала від хронічного болю після автокатастрофи. Боротися з наслідком травми їй допомагає ванна з CBD-саше.

Супермодель АлессандраАмброзіо використовує CBD, щоб легше спати та позбутись тривоги. Особливо — перед шоу. "Це важко, бо розум бентежиться, тож я беру CBD, і це дійсно допомагає" — розповідає модель.

Зіркові CBD-бренди

Вупі Голдберг, зірка кіноіндустрії 1980-х, заснувала WhoopieandMaya. Її улюблений продукт — CBD-брауні для полегшення менструального болю.

Ніколь Кідман, лауреатка найпрестижніших кінопремій, серед яких BAFTA і "Оскар", одна з найвисокооплачуваніших зірок Голлівуда — співвласниця бʼюті-бренду Vegamour, що випускає сироватку з CBD для вій та брів.

Акторка КрістенБелл також мала власний бренд CBD-догляду за шкірою "HappyDance". ЇЇ фаворитом був лосьйон, що допомагає позбутися напруги у мʼязах після занять спортом.

У 2019 зіркова велнес-арена зустріла сироватку з CBD від Кортні Кардашʼян. На цьому світська левиця не зупинилась, і два роки потому створила Lemme — бренд біодобавок. Щоправда, без CBD.

Восени 2020 року світ побачив бренд Марти Стюарт MarthaStewartCBD. А за рік до того ринок CBD-товарів поповнив Баркер Тревіс, ударник каліфорнійського гурту Blink 182.

Не все так просто

У США мода на CBD-засоби зійшла нанівець. Не тому, що продукти більше не актуальні, а тому, що бренди мають інвестувати у виробництво, сертифікацію та просування набагато більше коштів, ніж ті, хто продає умовну арніку чи лаванду у флаконах.

Так, Кейсі Джорджсон, яка у 2019-му започаткувала косметичний бренд SaintJane з одним флагманським продуктом — олією для обличчяLuxuryBeautySerum із CBD, — зізнається: "Бути засновницею бренду, який додає канабіс у свої продукти, в 10 разів важче, — каже Джорджсон. — Нам довелося витратити додатково тисячі доларів, щоб просто зареєструвати продукт". За словами підприємниці, фейсбук блокує рекламні інструменти для просування засобів з CBD.

Бренд Typology добре продається у Франції, але вийшов з американського ринку. "Якщо ви намагаєтесь вийти на міжнародний рівень з продуктами, що містять канабіс, це з великою вірогідністю приречене на фіаско", — каже ДіаннаРут, співзасновниця MilkMakeup і розробниця бренду Kush, де використовують канабіоїдну олію.

Зважаючи на всі згадані перешкоди, стає зрозумілим, чому косметичні бренди почали змінювати склад деяких своїх продуктів, щоб виключити CBD та уникнути регуляторних пасток і, зрештою, дистанціюватися від втрати прибутків.

Тому не виключено, що попри всю користь засобів із CBD та їхню дію, знайти їх стане складніше. Втім, Україні поки щастить принаймні з цим.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.