Що Девід Бові тримав у своїй косметичці

Що Девід Бові тримав у своїй косметичці? – Відповіді знайдено.

"Його обличчя ідеальне для макіяжу", — якось сказав візажист П’єр Ларош про Девіда Бові, чиє надзвичайне життя досліджується в новому документальному фільмі "Мрія місячної доби", що вийшов у кінотеатрах у всьому світі. Розсічене блискавкою обличчя Девіда на обкладинці альбому Aladdin Sane; чоло із золотою сферою, що підкреслює його небесну особистість Зіггі Стардаста; той графічний електрично-блакитний погляд, що відтворює його зухвалий вогняно-червоний малет у відеокліпі на пісню "Життя на Марсі?". Якщо любов до макіяжу рокера, який народився в Брікстоні, не була генетичною схильністю, вона щонайменше була визначена зірками.

Це так само стосується й бездоганної колекції макіяжу рок-зірки, і його поетичних пісень, які він захоплено декламував, і звабливих дивних костюмів — безлічі скарбів, що збиралися в усьому світі та стали його візитівкою.

Згідно зі статтею в журналі Music Scene 1973 року під назвою "Макіяж Девіда Бові: що можна і що не можна робити", він був відданим відвідувачем невеликої крамниці в Римі, де продавалися багаторазові пудри неонових кольорів, як-от Make Up For Ever's Pure Pigments. У тандемі з яскравими тінями він наносив на вії чорну, іноді синю, туш для тортів і розтушовував інтенсивну індійську сурму вздовж лінії росту вій. Щоб надати малюнкові очей більшого розміру, він просто виголював брови. У такий спосіб його сталевий, двоколірний погляд виходив на новий, потойбічний рівень.

Star Lit Diamond Powder, Make Up For Ever

"У мене завжди була огидна потреба бути чимось більшим, ніж людина", — пояснював Бові. "Я почувався дуже нікчемним як людина. Я подумав: „До біса це. Я хочу бути суперменом". Підкріпленням цього переконання був незмінно блідий, м’який і навмисно чужий колір обличчя Бові. Натхнений традиційним макіяжем кабукі, він осипав себе японською рисовою пудрою, яку купував у токійській крамниці, щоб створити чисту білу основу, а потім створював контури свого обличчя рубіново-червоними рум’янами. Щоразу, коли він накреслював знакове золоте коло над бровами, він використовував насичений золотий пігмент з Німеччини. Бові полюбив культовий крем Elizabeth Arden — Eight Hour Cream, — який наносив на повіки та рот, створюючи ефект мерехтіння.

Elizabeth Arden — Eight Hour Cream

Бові, можливо, скоротив свою б’юті-програму в останні роки життя, але його революційний погляд та інноваційні методи, те, як він використовував колір, щоб вивільнитися й зухвало розмити гендерні межі, — справили на світ неперевершений вплив, який відчувається й сьогодні. Чи можна назвати це заявою на безсмертя через музику та макіяж? Так! І легендарну місію життя виконано.


Текст: Lauren Valenti
За матеріалами vogue.com

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.