Макіяж Haute Couture: найкращі образи з Тижня моди в Парижі
У Парижі закінчився Тиждень високої моди весна-літо 2019. Vogue.ua вибирає б'юті-образи, які запам'ятаються надовго.
У числі джерел натхнення Джорджіо Армані, який працював над кутюрною колекцією, – "Конформіст" Бернардо Бертолуччі, естетика ар-деко і китайські мотиви. Щоб створити макіяж, Лінда Кантелло, міжнародний візажист Giorgio Armani, переглядала малюнки художника Ерте. "Щоб доповнити навіяну ретро колекцію, я використовувала графічні мазки червоного, нанесеного під очі в живописній манері", – розповідає Лінда.
Люди в білому: матове волосся, матові обличчя, матові тіла, ніби припорошені снігом. Такий вигляд мали посланниці Balmain на шоу Дому. Повторювати макіяж в реальному житті навряд чи комусь захочеться, але згадати про те, які чудові біла підводка і місячний хайлайтер – дуже корисно.
За образи моделей, які дефілювали по віллі з басейном, побудованій всередині Гран-Пале для кутюрного шоу Chanel весна-літо 2019, відповідала Лючія Піка, креативний директор Будинку з макіяжу. "Мотивом колекції стало XVIII століття, – пояснює Лючія, – але для мене це ще й відео "Життя на Марсі" Девіда Боуві. Несподіваний стик епох – 1700-х років і 80-х минулого століття відображений в б'юті-образах: волосся зібране в зачіску-помпадур в стилі "рок"; сині смокі, червоні губи. Гра контрастів.
Циркове мистецтво і ностальгічні мотиви початку минулого століття надихали Пітера Філіпса, креативного директора з кольору і макіяжу Dior. Голови моделей були покриті мініатюрними шапочками, обличчя – приховані вуаллю. Макіяж був зосереджений в основному на шкірі з акцентом на очах. Милуємося образами в галереї.
На показі Elie Saab Couture весна-літо 2019 макіяж очей римувався з лелітками і мерехтливими тканинами, які традиційно стали головним мотивом колекції. Цікаво, як стилістам вдалося віртуозно вписати в образи сонцезахисні окуляри.
Рафіновані, відточені, бездоганні образи на шоу Givenchy розглядати, мабуть, найцікавіше. Над ними працював зоряний дует Пет Макграт і Гвідо Палау. Тут були і покриті глітером лоби, і мерехтливі окуляри-маски, і просто чисті обличчя в поєднанні з гладко укладеним волоссям.
Візажист Стефан Маре, який прославився роботами для i-D, робив макіяж Мадонні, Сарі-Джессіці Паркер, Карлі Бруні-Саркозі і Джуліанні Мур. Для шоу Jean Paul Gaultier Couture він придумав макіяж у теплій гамі, розтушував на повіках моделей золоті мерехтливі тіні, і прикрасив їх вилиці і повіки красивим насиченим рум'янцем в дусі 80-х. Стиліст зачісок Оділь Жільбер створила складні укладки з кольоровими гофрованими пасмами.
Неформальний, майже андеграундний, макіяж – звична справа для показів Maison Margiela. Для цього шоу його довірили Пет Макграт, якій вдалося створити оптичну ілюзію паперового листка. Втім, були й образи з акцентом на губи – соковиті, ніби у вишневій глазурі.
На показі Schiaparelli головним акцентом образів стали прикраси: сережки, окуляри, обручі. За макіяж відповідала знаменита Даян Кендал, зачіски довірили Сіду Гейесу.
Величезні стрілки і турецькі шапочки на завитих локонах доповнювали вбрання Giambatista Valli.
Поняття "токсична фемінність" – не існує, але на шоу Ronald van der Kemp моделі уособлювали саме її. Хижі, агресивні, неприступні б'юті-образи придумали візажист Сил Бруінсма і стиліст зачіскок Уорд, який прославився після виходу Бессонівського "П'ятого елементу" (саме він створив полум'яно-рудий боб для Лілу).
Не тільки одяг, але і макіяж може мати 3D-ефект, – переконливо доводить шоу Iris Van Herpen Couture весна-літо 2019 і його головний візажист Террі Барбер. Ювелірні маски для обличчя були виготовлені на 3D-принтері.