Найкращі б’юті-образи паризького Тижня моди
У Парижі закінчився Тиждень моди. Розглядаємо б’юті-образи, які найбільше надихають і які носитимемо наступної зими
Чисті обличчя, м’які брови (гель для брів Le Gel Sourcils і олівець le Crayon Sourcils), сяйлива шкіра (флюїд-тинт Eau De Teint Chanel). Нова аристократія в дії. За макіяж відповідала Лючія Піка, креативний директор Дому з макіяжу.
Тут усе було зроблено на спецефектах. Візажистка Інге Грогнард придумала театральні ретро-образи, які видавалися артистами цирку й німого кіно 20-х років XX століття. Стиліст зачісок Сем Макнайт створив гладкі укладки з кольоровими акцентами (схоже, великий тренд майбутньої зими).
Над образами працював зоряний дует: Пет Макграт і Гвідо Палау. Гвідо створив буржуазні гладкі зачіски з глибоким проділом і майже дзеркальним блиском. Пет придумала кілька варіантів макіяжу. Найбільш разючий — зі складними стрілками в дусі єгипетських фараонів. Драматичний манікюр заслуговує на окрему згадку.
Художник з макіяжу Том Пешо створив образи з акцентом на очах. Складні триколірні стрілки з металізованим ефектом — справжній магніт.
Glass Skin і вологі повіки — на цих двох китах успішно вишикувалися образи шоу. Дотепна рима до блискучого вбрання й прикрас.
Колекція Chloe — омаж творчим дівчатам: співачці Маріанні Фейтфул, художниці Риті Аккерманн, скульпторці Маріон Вербум. Дух загальної творчості відбився і в б’юті-образах; і якщо одяг показу навіював настрій 70-х, то аристократичні й ностальгічні б’юті-образи абсолютно однозначно походили із 40-х.
Еді Сліман присвятив колекцію матері й знову з пристрастю обіграв тему паризького буржуазного шику. Головний маркер б’юті-образу — розкішні стрілки-банани авторства Аарона де Мея. Зачіски відомої стилістки Естер Лангем видаються безпосереднім закликом відрізати чубчик. Протистояти нереально.
Сильні жінки, упевнені в собі й не схильні до компромісів, пройшлися подіумом Balmain. Зачіски — гладко зачесане назад волосся — створив Сем Макнайт. Той самий, який багато років тому створив подібну укладку леді Ді для знімання у Vogue.
Тут було прекрасним усе: прикраси, які можна було носити на шиї й потилиці; головні убори з пір’я; м’який рум’янець і ніжний макіяж. Головний із зачісок — Сем Макнайт, головна з макіяжу — Хіромі Уеда.
Вишукані вуалетки з мушками або окуляри на пів обличчя — на шоу Elie Saab підкреслювали красу, приховуючи її. І, звісно, цей старий як світ трюк спрацював: від дівчат не можна було відірвати очей. Візажистка Вел Гарланд укотре продемонструвала свою майстерність. Поспостерігати за нею та її підходом можна в шоу Glow Up, про яке ми розповідали тут.
Напевно, один із запам’ятних макіяжів паризького Тижня моди. І знову — справа рук Ісамаї Френч. Вона повторилася, але зробила це так талановито й по-новому, що образи знову заворожують. Раніше вона застосувала такий прийом на показі Halpern (ми розповідали про нього тут). Тільки інкрустувала камінням одне око і матеріали використовувала інші.
На показі Givenchy замість хайлайтера використовували масивні сережки. У деяких образах м’який макіяж у теплих тонах доповнювали малиново-червоною помадою. Це Пет Макграт, друзі. Фірмовий почерк і віртуозна майстерність у досягненні ефекту ідеальної шкіри.
Безперечний переможець у категорії "Зачіски". Оскар, Золота пальмова гілка і приз глядацьких симпатій — усе йде до стиліста Даффі. Йому вдалося створити не укладки, а артоб’єкти. Чарівливо.
Разючий кастинг на показі Isabel Marant не відвертав уваги й від макіяжу. Візажист Ліза Батлер створила м’який макіяж з теплим рум’янцем і природною, дуже гарною шкірою. З одного боку, ми бачили таке багато разів. З іншого, цими образами можна милуватися нескінченно.
На vogue.com макіяж назвали грубим і клоунським, але колеги явно недооцінили неперевершену роботу Даян Кендал. Образи були перебільшено жіночними, з яскраво-червоними губами й накладними віями, і мали такий гармонійний вигляд на подіумі, що Белла і Джіджі Хадід вирушили на прогулянку після показу, не знімаючи макіяжу. Тут усе зійшлося: і перебільшений шик 80-х, і паризька елегантність, і харизма самих моделей.
А ось який вигляд це мало на подіумі.
Нарешті, образи на шоу Alexander McQueen — такі ж сміливі, що б’ють навідліг, як і завжди.