Як повторити б’юті-образи із серіалу "Бріджертони"
Восьмисерійний реліз Netflix "Бріджертони" — це серіал про любов, шлюб, плітки й суперництво, що оповідає про групу молодих дебютанток. Візажисти й стилісти шоу розповідають, як створити б’юті-образи в стилі епохи Регентства.

Хто сумує за драмою "Хід королеви", напевне знайшов, чим заповнити цю порожнечу: новою костюмованою драмою. "Бріджертони" — прекрасний спосіб розважитися холодними зимовими вечорами. Серіал заснований на циклі книг американської письменниці Джулії Квін у жанрі популярного історичного роману, які неодноразово ставали бестселерами за версією New York Times. Головні герої — сімейство Бріджертонів і Дафна Бріджертон (яку грає Фібі Дайневор) — усі вони живуть у Лондоні в епоху Регентства.
Серіал спродюсувала знаменита Шонда Раймс ("Скандал", "Як уникнути покарання за вбивство"). Історія кидає виклик зразкам свого жанру незвичними сюжетними лініями та різноманітним акторським складом. Око тішать і розкішні, на межі кемпу, костюми та яскраві перуки, а розцяцьковані персонажі вражають кількістю перлів, пір’я й кристалів в образах.

Над б’юті-образами працювала команда на чолі зі стилістом з питань макіяжу і зачісок Марком Пілчером і Клер Метьюз. Марк Пілчер почав свою кар’єру в 1988. П’ятнадцять років працював у театрі Вест-Енду, потім — на телебаченні й кіно. Початок своєї кінокар’єри згадує так: якось його знайомому знадобився вправний перукар для знімання в Румунії, Марк відгукнувся — і в підсумку прекрасно провів час. "Мене вразило, що я можу переглянути той фільм будь-якої миті — і всі ці спогади знову наринуть", — каже Пілчер. Після цього він і став більше працювати в кіно. Клер Метьюз теж починала з театральної кар’єри в 1988. Вона з Марком вирушила вчитися до London College of Fashion, а потім потрапила в компанію ITV молодшим візажистом — і більше не покидала індустрії.

З чого варто починати роботу над історичною п’єсою на кшталт "Бріджертонів"?
Марк: "Спочатку я досліджую картини й книги потрібного періоду, потім додаю власного бачення, натхнення для якого шукаю в інших періодах і старих голлівудських фільмах. Їх у мене величезна колекція — підживлюю ними уяву щодня й нашаровую на свої знання з історії, щоб образи виходили правдивими. В основі образів епохи Регентства — силуети Стародавньої Греції. До речі, вони з’являлися в 1980-х, з неоромантичною британською модою, — і я впевнений, з’являться знову: грецькі силуети — для жінок, панчохи — для чоловіків. І весь цей макіяж".

Одна з найцікавіших особливостей серіалу — це його різноплановий склад. Як це вплинуло на ваш підхід?
Марк: "З погляду створення образів це було приголомшливо. Коли я вивчав інформацію про королеву Шарлотту, то з’ясував, що вона африканського походження, і це дало мені набагато більше можливостей для створення її б’юті-образів. Я використовував силуети того періоду, але зміг застосувати пасма, коси й стилі з афро-текстурою з оглядом на контекст. Гігантська афро-укладка була у формі перуки Гейнсборо, але подібна до зачіски Бейонсе в ролі Фоксі Клеопатри в стрічці "Голдмембер" (2002)".

Як багато важить вигляд персонажів для всієї розповіді в серіалі?
Клер: "Це найголовніше. Якщо за вашим творінням є історія, це допомагає вибудувати весь образ. Мені подобається працювати з акторами на ранніх етапах, щоб підживлювати одне одного, щоб вони були задоволені й упевнені в тому, який вигляд мають, залишаючи гримерку".

Зачіски мали безліч нюансів, від перук і аксесуарів до чубчиків і укладок. Чи містили вони якийсь меседж про персонажів?
Марк: "Мені подобається, як особистість персонажа може транслюватися через зачіску і макіяж. Наприклад, я хотів показати діловий підхід Елоїзи — вільної мислительки й феміністки, — тому я зробив їй малет, який був у моді за часів Регентства. Під час першого примірювання вбрання для леді Фезерінгтон я помітив, що костюми були в дусі 1950-х, тому замість прямо цитувати образи початку XIX століття, я шукав натхнення у світлинах легенд Голлівуду того часу — Елізабет Тейлор і Дебори Керр. Вийшов образ 50-х років із силуетом Регентства. Між іншим, образ Крессіді був навіяний персонажем Неллі Олесон з фільму "Будиночок у прерії". Солодощавою, з кучерями, бантами й квітами, у стрічках і перлах. Гарненькою зовні, але підлою в душі".

Що стало натхненням для макіяжу? Вигляд він мав цілком сучасний.
Клер: "Як візажистка, що працює в команді Марка, я зважаю на його побажання та інтерпретую їх, коли актор сідає в крісло. Останнє слово в створенні образу завжди залишалося за Марком, але персонажам жіночої статі я намагалася надати максимально сяйливого вигляду, що світиться зсередини. Ми були вільні в підходах, тому можна було використовувати підсвічувальні засоби. У разі суворішої й реалістичнішої постанови в дусі того часу нам би, ймовірно, обкрутити такий трюк не вдалося".

Що порадите, щоб повторити фірмовий образ, зачіску і макіяж Бріджертонів?
Клер: "Використовуйте тональну основу або зволожувальний тонувальний крем (Laura Mercier, Clarins, Bobbi Brown, Giorgio Armani Luminous Silk Foundation) і хайлайтер (Shiseido), підкреслюючи зону під вилицями й овал обличчя. Потім нанесіть рожеві рум’яна кремової текстури (Laura Mercier La Palette Naturelle Face and Cheek Palette) на яблучка щік і закріпіть макіяж пудрою найтоншого помелу (By Terry Hyaluronic Hydra Foundation).
Для очей я використовувала сіро-коричневі або тілесні відтінки на повіках у поєднанні зі світлішим відтінком у внутрішніх куточках очей і під бровою (набір тіней Viseart Neutral Mattes Eyeshadow Palette, набір тіней Laura Mercier Parisian Nudes Eyeshadow Palette). Віддайте перевагу природному контуру, використовуючи коричнево-чорну або чорну підводку — рідку або гелеву. Використовуйте пензель зі скошеним краєм, щоб пом’якшити лінію (Louise Young LY31).
Щоб підкреслити брови, я використовувала рідку підводку для брів і пензель (L'Oréal Paris Brow Artist Micro Tattoo 24hr Eyebrow Definer, Laura Mercier Sketch і Intensify Pomade and Powder Brow Duo). Для губ я використовувала олівець для губ, що відповідає кольору губ актора (Laura Mercier Longwear Lip Liner, MAC Lip Pencil), і відповідний відтінок для губ (зволожувальний бальзам для губ Clinique Chubby Stick, гель Pixi Sheer Cheek) або бальзам для губ (Carmex, Vaseline Lip Therapy Rosy, Burt's Bees).

А для королеви я використовувала матову рідку помаду, коли треба було створити яскравіший макіяж губ (Smashbox Always On Liquid Lip Set), але без окресленого контуру, оскільки не хотіла, щоб її губи мали занадто ідеальний вигляд".