Б'юті-засоби, про які не звикли говорити вголос
Вибрали незвичайні б'юті-засоби, здатні полегшити життя, прикрасити його або просто привнести в нього трохи здорового гумору.
Збовтати. Розпорошити. Приступити. Інструкція до спрею для туалету Poo-Pourri складається всього з трьох слів. При розпилюванні на поверхні води утворюється невидима плівка, яка не дозволяє запахам проникати назовні. Замість цього в повітрі починають розноситися аромати ягід і нектару, лаванди і ванілі, морської солі, евкаліпта і бергамота — залежно від того, яку композицію вибрав споживач.
Засіб створила жінка на ім'я Сьюзі Батіц, підприємиця-самоучка, — і заробила на цьому свій статок. Вона входить у перелік 80 найбагатших жінок Америки, а її капітал оцінюється в більш ніж 240 млн доларів. Промо-ролики засобу — іронічні й кумедні.
Традиційні освіжувачі повітря — so last season, — вважають в Aesop, де виробляються найінстаграмніші б'юті-засоби у світі. Бренд випустив Post-Poo Drops, краплі, які треба використовувати "після активностей" у туалеті. Рослинний з нотами цедри танжерина й іланг-ілангу (!) нейтралізують неприємні запахи і наповнюють вбиральню свіжим завзятим ароматом, який не має нічого спільного з хімічним звучанням освіжувачів. Максимальна глеміфікація природних процесів.
Поки в світі розгорається скандал, пов'язаний зі стартапом двох чоловіків, які придумали рукавички, щоб викидати використані засоби жіночої гігієни, звернемо увагу на більш здоровий та іронічний підхід. Косметичка Vampire Tae Bags (чайні пакетики для вампірів) призначена для того, щоб зберігати тампони.
Схожу носить актриса Тенді Ньютон у відео для Vogue UK.
Коли приходить спека, безліч жінок з пишними стегнами починають страждати: внутрішня поверхня стегон під час ходьби страждає через тертя. Вирішити цю проблему можуть штани, шорти, джинси — або спеціальний стік. Його розхвалюють популярні сайти, від Ulta і Goop до Byrdie і Popsugar.
Придумала цей стік боді-позитивна блогерка Кеті Стуріно. Вона іронічно обігрує образи знаменитостей — і власним прикладом доводить, що розмір одягу аж ніяк не впливає на стиль. Кеті винесла ідею стіку з особистого досвіду. Окремий вид б'юті-провокацій — те, як вона демонструє його в Інстаграм.
У складі стіку— алоє вера, екстракт кісточок граната, масло виноградних кісточок і корінь імбиру. До речі, зручно використовувати його під час занять спортом.