Аромати в найбільш нестандартних флаконах
Vogue.ua вибирає аромати у флаконах, які схожі на що завгодно, тільки не на пляшечку від парфумів.
Щорічно на ринку з'являється мінімум тисяча нових парфумів. З такими даними, брендам доводиться боротися за увагу споживачів. Марки змагаються одна з одною у винахідливості. Іноді створюють шедеври. Іноді – флакони, які могли б стати експонатами виставки Camp. Як би там не було, в парфумах головне не форма, а зміст. Саме тому поряд з назвами ароматів ми розмістили їхні основні ноти. Все чесно.
Кім Кардаш'ян робить зліпок свого тіла, щоб виготовити флакон для власного аромату. І фактично повторює знакове творіння Jean-Paul Gaultier з 90-х: фігура "пісочний годинник", груди, талія.
This is not a toy, – проголошує маніфест на футболці плюшевого ведмедя Moschino. Усередині нього ховається флакон парфумів. Щоб ними скористатися, ведмедику потрібно скрутити голову. Джеремі Скотт не шкодує споживача.
Серце, виконане з анатомічною достовірністю, "очі" різного рівня переконливості – парфуми можна упакувати і в такі флакони. Вдається, до речі, круто.
Аромати, флакони яких найбільше нагадують сувеніри, – тренд останніх років. Флакони-помади, флакони-яблука, флакони-освіжувачі повітря. Ну що ж, головне, щоб людям подобалося.
Не лише жінки розніжені увагою і фантазією парфумерних Домів. Чоловікам теж щось перепало. Dolce & Gabbana випускають аромат з помпою, замість ковпачка якого – корона, а Carolina Herrera створює пару туфельці Good Girl – "блискавку" на металевій підставці. Здивована публіка завмерла в німому захваті – як громом уражена.