Нова рекламна кампанія протисонячних окулярів Gucci сезону весна-літо 2021 — це розповідь про два міста, далекі, але пов’язані між собою.
Натхнений таємничими й атмосферними каналами Венеції з її водними шляхами, оточеними мармуровими палацо і своєрідною архітектурою, креативний директор Gucci Алессандро Мікеле представив прогулянку на традиційній венеційській гондолі знаменитим італійським містом. Завдяки китайській актрисі й амбасадорці лейбла Ні Ні, венеційська мрія Алессандро Мікеле отримала подальший розвиток і охопила паралельний образ — з історичного китайського міста Учжень.
На знімках венеційської частини кампейну, який зняв Деніел Ши, представлена нова смілива версія фірмових окулярів Gucci у величезних геометричних оправах. Знаменита деталь House Horsebit уперше з’являється в колекції окулярів як символічний мотив кінної спадщини Gucci. Також у колекції представлений екстравагантний дизайн протисонячних окулярів у стилі 80-х, з видимим емальованим металевим осердям, що йде від передньої частини до завушників, на якому зображений макрологотип Gucci.
На знімках в Учжені, автор яких Леслі Чжан, Ні Ні з’являється у величезних протисонячних окулярах квадратної форми з легкою металевою оправою із символом Gucci Horsebit. Елегантний і непідвладний часу ретростиль доповнюється лінзами теплого відтінку й тонкими дужками.