Пора зав’язувати: tie-dye — модний принт цього літа
Неймовірно популярний у 60-70-х роках XX століття принт tie-dye (дослівно — "зав’яжи-пофарбуй") залишається на світових подіумах ось уже впродовж кількох років. Цього сезону дизайнери знову продемонстрували свої варіації на тему й переформатували тренд під себе: наприклад, прикрасивши цим принтом брючні костюми з двобортними піджаками, як у колекції Alexander McQueen, строгі сорочки, стилізовані зі шкіряним total look, як на показі Berluti, і взуття, як у Études.
Історія особливої технології вузликового фарбування тканини досить давня, але свою тріумфальну ходу Європою tie-dye почав з Америки, де його популяризували представниками хіпі, які називали його "сіборі" — терміном, запозиченим з японської мови. Наприкінці 60-х за прикладом трендсетерів, начебто Джо Кокера й інших зірок музики та кіно, фарбувати стали майже все: і футболки, і джинси, і куртки.
Джо Кокер на фестивалі Вудсток, Нью-Йорк, серпень 1969 року
Під час минулого Тижня моди на вулицях модних столиць цей принт також був помітним і яскравим. Крім психоделічно оздоблених футболок, гості вибирали культовий "варений" денім, одягаючись у джинсовий total look, спортивні джогери пастельних кольорів і сорочки із заходом, доповнені масивними ланцюжками або головними уборами.