Якою може бути нова косметична лінія Гаррі Стайлса
Схоже, Гаррі Стайлс йде слідами Кім Кардаш’ян, Кайлі Дженнер, Селени Гомес і Ріанни — співак нещодавно зареєстрував товарний знак для парфумерної та косметичної компанії. У нас є кілька гіпотез про те, у що це може вилитися.
Згідно з даними Реєстраційної палати, бізнес зареєстровано під назвою Pleased As Holdings Limited, отже бренд, найімовірніше, матиме назву Pleased As. Передбачається, що це скорочення від ідіоми As pleased as Punch (що в перекладі з англійської означає "дуже задоволений", "радий-радісінький"), запозиченої з лялькової вистави "Панч і Джуді". Сьогодні ця фраза використовується для означення великого почуття гордості або захвату. Здається, це ідеальна назва для косметичного бренду у світі, де макіяж вважається джерелом веселощів і творчого самовираження.
Очевидно, для всіх. Прихильник гендерної нейтральності й усілякого самовираження, Стайлс постійно розширює межі соціальних норм. Попзірку можна регулярно зустріти на сцені, заходах і червоних доріжках у приголомшливих вбраннях Gucci або дизайнера Гарріса Ріда, що створює одяг без гендерної ідентифікації.
Що стосується макіяжу, то Стайлс також постійно експериментує: торік він з’явився на обкладинці видання Beauty Papers, а задовго до цього почав робити кольоровий манікюр. Наприклад, на Met Gala 2019 року в нього був чорно-бірюзовий лак на нігтях. Все це вказує на те, що його бренд буде про інклюзивність, свободу й творчість.
Чи випускатиме він набори помад, як Кайлі Дженнер, чи почне із широкого спектра тональних засобів, як Fenty Beauty Ріанни? Як альтернатива він міг би за прикладом Кім Кардаш’ян зосередитися на палітрах тіней для повік. А можливо, він випустить серію багатозадачних продуктів у стилі Glossier: креми, які працюють як рум’яна, тіні для повік і тинт для губ — все в одному флаконі.
Лак для нігтів, ймовірно, з’явиться пізніше, кожен колір буде названо на честь окремої пісні. Насправді, якщо згадати, чи не кожну пісню Стайлса названо як косметичний продукт: Cherry, Watermelon Sugar, Golden, Kiwi, Sunflower. Може він весь цей час намагався нам щось сказати?
Зрештою, перехід у сферу парфумерії здається природним для людини, що знялася в кампанії Gucci для унісекс-аромату Mémoire d'une Odeur. Але чим пахне сам Стайлс? Напевно, це п’янка суміш шкіри, підліткових сліз і "полуниці літніми вечорами".
Звісно, є невелика ймовірність, що все це так і залишиться всього лише нашими фантазіями. Насправді Pleased As, косметичний бренд Гаррі Стайлса, можливо, ніколи не з’явиться на світ. Але, якщо це станеться, то він, безсумнівно, матиме величезний успіх.
За матеріалами vogue.com