Бренд LITKOVSKAYA розробив форму для персоналу ЦУМу
Київський ЦУМ у колаборації з українським брендом LITKOVSKAYA представив нову форму для стилістів-консультантів і касирів універмагу — ця співпраця започаткувала серію спільних проєктів з українськими дизайнерами в наступних сезонах.



До форми персоналу ЦУМу завжди були високі вимоги — особливої уваги надавали фасонам, тканинам і колористиці. Сьогодні стандарти ще вищі, адже якісна форма — невіддільний складник корпоративної культури, що забезпечує успішний і ефективний робочий процес. "Уніформа завжди щось більше, ніж одяг для роботи — це знак розрізнення, символ, самоідентифікація — у житті ми всі так чи інакше приходимо до особистої уніформи, створюючи власний стиль. Працюючи над колаборацією, ми вирішили зробити акцент на функціональних деталях, перетворивши практичні елементи на декор", — коментує Ліля Літковська, дизайнерка бренду LITKOVSKAYA.

Під час розроблення нової форми команда ЦУМу була залучена в усі процеси, і в результаті створено унікальний стиль — комплект із шести одиниць для стилістів-консультантів і сет з п’яти одиниць для касирів універмагу.