FROLOV та ЦУМ Київ представляють ексклюзивну весільну колекцію

Весільна сукня від українського бренду FROLOV давно стала об’єктом бажання сучасних наречених. І хоча зазвичай команда працює винятково з індивідуальними замовленнями, цього сезону бренд робить справжній подарунок закоханим — лімітовану колекцію у співпраці з ЦУМ Київ.

Реклама.

Нова ексклюзивна капсула — не лише для наречених. Серед образів — кольорові сукні та костюми, що ідеально пасуватимуть випускницям, подругам нареченої чи всім, хто шукає елегантності у вечірньому вбранні. Основні акценти колекції — витончені силуети, скульптурні лінії, що підкреслюють унікальність фігури, та речі-трансформери: максісукні зі знімними спідницями, які миттєво перетворюються на міні, даруючи кілька образів за один вечір.

Рекламна кампанія колекції — це особиста присвята Києву. Місту, що попри випробування залишається центром культури та сили. Місцем знімання став Музей Ханенків — один із найулюбленіших для Івана Фролова. Під час війни він змушений ховати свої шедеври за зачиненими дверима, але бренд FROLOV повернув життя у його зали, ніби створивши тимчасову експозицію — з суконь, які самі є витворами мистецтва.

За натхненням креативний директор та дизайнер бренду Іван Фролов звернувся до європейського живопису — зокрема, до барокових полотен Франсуа Буше та Дієго Веласкеса, що зберігаються в постійній експозиції одного з головних київських музеїв. Мереживо, корсети, графічна фурнітура, кольорові вуалі — у кожному вбранні впізнається ДНК бренду FROLOV, втілена через культурні коди Європи.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.