Не така як всі: всередині нового бутика Burenina
У кінці грудня, практично напередодні Нового року, український бренд Burenina відкрив свій перший магазин – Vogue.ua побував у ньому.
"Мені потрібно було, щоб клієнти могли прийти за одягом Burenina в будь-який момент – без дзвінка і попередніх домовленостей, – без зайвих слів пояснює Олена Буреніна. – У форматі шоу-руму це не завжди зручно. А тут все створено для того, щоб можна було без поспіху і суєти ознайомитися з колекцією".
Розташований перший бутик Burenina на віддалі від звичних шопінг-маршрутів – на вулиці Болсуновських, 23. Однак Олена Буреніна з цього приводу абсолютно не переймається: "Невеликі шоу-руми або концепт-стори в європейських містах ніколи не розміщують у самому центрі міста. Мені подобається, що люди до нас приходять свідомо, трафік заради трафіку нам не потрібен".
А побачать вони чимало цікавого на цих 70 квадратних метрах світлого приміщення, в якому легко уявити галерею сучасного мистецтва. Перше, що помічаєш – складно влаштовану конструкцію ніжно-рожевого відтінку. Вона з одного боку має вигляд дуже у стилі Instagram, а з іншого – не суперечить концепції бренду Burenina – мінімалізму і при цьому затишку. На її створення пішло близько двох місяців, всі елементи, а це 1600 поролонових смужок, пофарбовані вручну і прикріплені на спеціальну панель: "Я не знаю, звідки у мене в голові з'явилася ця ідея, але виробництво було витратним. Ми все робили самі – від фарбування до формування стрічок. Але результатом я задоволена".
Наступне, що привертає увагу, – м'який диван і крісло, які як раз підтримують цю ідею мінімалістичної м'якості. "Тут все – взаємопов'язане. Як в моїх колекціях, концепт поєднується з практичністю, адже я, перш за все, думаю про жінку, яка одягне річ, так і в дизайні інтер'єрів мені важливо зберегти відчуття тепла, але не втратити ідею".
Одяг на кронштейнах, які Буреніна придумала сама, висить "до пари". Тут і рожевий мінімалістичний костюм з фактурного трикотажу, і зухвалі джинси, і візитна картка бренду – пальта. Про кожну річ Олена може розповідати довго. Наприклад, з денімом вони зараз багато експериментують, і невеликий тираж дає змогу їм робити те, на що не погодяться великі виробництва, а навіть простий трикотажний світшот таким є лише на перший погляд. Цікаві деталі, дещо змінений крій і якісні матеріали – перетворюють його в річ з посилом і ідеєю.
З алюзіями та ідеєю Буреніна працювала завжди. Її бренду цьогоріч виповнюється вже 13 років, але, за словами дизайнера, працювати вона почала набагато раніше. "Я зараз з жахом пригадую той час, як ми все встигали – і вчитися, і працювати, – згадує Буреніна. – Уже на третьому курсі я представляла колекції, показувала їх в Італії і Вашингтоні. У моєму портфоліо чотири Гран-прі в різних конкурсах, стажування в лондонському коледжі Saint Martins, що стало одним із призів, і постійна робота над собою. При цьому, у мене ніколи не було інвесторів – мій чоловік, тоді теж студент, віддавав на мої покази майже всю свою зарплатню, ми скидалися з подружками чим могли і просто кайфували від цієї справи. До свого магазину я йшла 15 років і приємно зараз бути тут і мати можливість показувати людям те, що ти хочеш".
Показувати те, що ти хочеш, – серйозна проблема для багатьох локальних брендів, коли байєри замовляють, в основному, речі прості і базові, бо побоюються вкладати бюджет в щось більш складне і дороге. Для Буреніної, в колекціях якої мистецтво і концепт займають чимале місце, це завжди було перешкодою. Тепер цих байєрів не буде. Щомісяця вона збирається частково оновлювати асортимент, пропонувати клієнтам щось нове, не обмежуватися лише зрозумілими і універсальними речами, а занурювати їх у світ Burenina.
До речі, кожні 3-4 місяці дизайнер планує змінювати і вітрини, і деталі інтер'єру, адже магазин – це живий організм, який живе і змінюється, як всі ми.
Текст: Віолетта Федорова
Фото: Марія Павлюк