До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Зелена Чорна п’ятниця — нова ініціатива бренду KSENIASCHNAIDER

На продовження традиції, започаткованої минулого року, Ксенія та Антон Шнайдери й далі привертають увагу людей до питань турботи про довкілля. У 2020 році KSENIASCHNAIDER знову пропонують свою альтернативу Чорної п’ятниці — за кожну покупку, здійснену на розпродажі BYEBYE 2020 на офіційному сайті бренду, дизайнери посадять одне дерево на території Древлянського природного заповідника, який дуже постраждав від пожеж у 2018 і навесні 2020 року.

Ксенія та Антон Шнайдери

Команда підготувала розклад KSENIASCHNAIDER BYEBYE 2020 SALE, за яким можна стежити в офіційному Instagram-акаунті бренду:

  • 13 листопада на сайті KSENIASCHNAIDER почнеться 24-годинний розпродаж знакової для бренду лінійки спортивного одягу й деніму REWORKED: улюблені піджаки Єви Чен, демі-денімс Белли Гадід, асиметричні джинси Селін Діон і багато інших позицій будуть доступні з 50% знижкою;
  • 20 листопада KSENIASCHNAIDER запустить на 24 години 50% розпродаж різних апсайклінгових експериментів бренду, зокрема й денім-шуби, сорочки із семплів тканини, печворк-светри та кардигани, печворк-денім тощо.
  • з 27 листопада по 1 грудня на всіх чекає розпродаж-сюрприз.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.