KSENIASCHNAIDER у проєкті The Sustainable Style в межах Pitti Uomo 98
Виставка чоловічої моди Pitti Immagine Uomo представила The Sustainable Style — один з найцікавіших спеціальних онлайн-проєктів сезону.

The Sustainable Style був запущений 16 липня одночасно з новим дебютом Pitti Connect — нової платформи, на якій розмістилася віртуальна версія літньої ярмарки. До 9 жовтня відвідувачі сайту отримують доступ до спеціальної вітрини, за допомогою якої вони можуть дізнатися про роботу тринадцяти молодих дизайнерів і одного спеціального гостя, які стали на шлях відповідальної й стійкої моди.

"Мета The Sustainable Style — документування процесу, що триває, і руху, чітко визначеного й рішуче налаштованого на сприяння змінам у світі моди, який також покликаний підкреслити потребу в поєднанні принципів екологічної стійкості, виробничої етики та соціальної прихильності естетичним турботам і стилю, що є важливим для людей, які виражають себе через моду", — ідеться в пресрелізі The Sustainable Style.

Учасників The Sustainable Style серед представників з усього світу обрала кураторка проєкту Джорджія Кантаріні — незалежна модна журналістка й визнана стилістка таких видань, як Rolling Stone, Grazia, Glamour, Esquire, VOGUE ITALIA, ID, La Repubblica, Hunger, Hypebae і L'Officiel.
"Вони з Аргентини, Франції, Угорщини, Італії, Південної Кореї, України, Великої Британії та Таїланду. Вони різноманітні з погляду їхнього естетичного вибору, але згуртовані загальним зобов’язанням, — пояснює Кантаріні. — Кожен із цих брендів засновує свою роботу на конкретних принципах — від вибору матеріалів до типу виробничих процесів, від безпеки на робочому місці до вибору дистрибуції й аж до інтеграції дизайну з відповідальним вибором. Ми постали перед вибором дизайнерів із чітким баченням і винятковим творчим досвідом, які заслуговують на міжнародний резонанс. Відповідальна мода — це майбутнє: це тільки початок, майже неможливо бути на 100% стійким, але ми маємо із чогось починати".

Отже, 13 учасниками The Sustainable Style стали Flavia La Rocca, KSENIASCHNAIDER, KIDSOFBROKENFUTURE, MYAR, Nanushka, NOUS ETUDIONS, Philip Huang, Phipps, RAEBURN, UNIFORME, VIRÒN, VITELLI та Young Sang. Спеціальний гість The Sustainable Style — Y / PROJECT. У межах проєкту французький бренд представляє Evergreen — нову 100% стійку лінію, за яку дизайнер Глен Мартенс здобув премію ANDAM Family Fund Award.
Партнер The Sustainable Style — провідна компанія з виробництва вовняних тканин REDA, що завжди надавала особливої уваги екологічності, — обере бренд, який дістане змогу співпрацювати над створенням спеціальної мінікапсули для REWOOLUTION, першого сертифікованого бренду спортивного одягу B-Corp компанії. Переможця премії REDA x Sustainable Style оголосять у вересні.

Сімейний дует дизайнерів Ксенії та Антона Шнайдерів заснував власний бренд у 2011 році з наміром створювати модні речі, які поєднують у собі перероблені матеріали й ідеальний крій. Творці бренду постійно експериментують і працюють пліч-о-пліч, щоб переглянути канони джинсової промисловості. Головної уваги надають переробленню джинсової тканини й закупівлі текстилю на місцевих вінтажних ринках Києва, а також збереженню східноєвропейських культурних цінностей у їхніх колекціях.