RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Vogue Global Conversations: про що говорили Марк Джейкобс і Кеннет Ізе

15 квітня 2020

Під час першої сесії Vogue Global Conversations головний редактор британського Vogue Едвард Енніфул став модератором дискусії з Марком Джейкобс і Кеннетом Ізе. Дизайнери, що знаходяться на різних етапах своєї кар'єри, – Джейкобс був оплотом індустрії з 1990-х років, а у Ізе тільки відбувся дебют на Тижні моди в Парижі, – поділилися різними ідеями про творчість в кризових умовах коронавирусу і про те, як індустрія моди може розвиватися після пандемії.

Едвард Енніфул

«Я працюю з командою, і наша щоденна взаємодія і життя стають каталізатором того, що ми створюємо кожен сезон. Тому я б не сказав, що зараз найбільш креативний час, – почав Джейкобс. – Процес створення не зовсім можливий у вакуумі або міхурі. Він можливий в контексті міхура світу моди, але саме стимул, що виходить від усього світу, стає каталізатором, який дає нам імпульс, енергію і пристрасть до створення».

Далі Джейкобс пояснив, що карантин і самоізоляція створюють проблеми для роботи команди, розробки тканини в Італії і створення колекції. «Поки ми не знайдемо новий спосіб роботи, поки не створимо його або не поставимо кінцеву мету, якої ми будемо прагнути, нам дійсно нема що робити», – сказав він, підкресливши важливість пошуку нових методів творення і виробництва. Також дизайнер поділився тим, як він і його команда переосмислюють рамки, в яких вони працювали в минулому: «Тримаючись за минуле, напевно, не зможемо рухатися далі. Те, що я роблю, і одяг, який я створюю, і те, як ми організовуємо шоу, ймовірно, ніколи не буде існувати в такому вигляді, як ми робили раніше».

Марк Джейкобс

Для Кеннета Ізе, велика частина колекцій якого Готується вручну майстрами в його рідній Нігерії, залишатися креативним під час карантину також означає шукати нові методи роботи.

Через те, що деякі ткачі живуть у селах, Ізе часто доводилося спілкуватися з ними, а іноді навіть вигадувати дизайни по WhatsApp. «Це цікаво, – каже він. – Ми думаємо, як можемо покращити життя нашого ком'юніті, як поширювати новини через месенджер і соціальні мережі. Мені важливо, щоб мої люди були досить поінформованими».

Обидва дизайнера зійшлися на думці, що модні покази все ще повинні існувати й організовуватися, тільки-но світ почне повертатися до нормального життя, проте їхній формат, швидше за все, зміниться. «Візьмемо, наприклад, колекцію сезону осінь-зима 2020/2021, витрати на її виробництво і вартість речей: вони випускаються дуже обмеженою партією, а витрати вкрай високі. Думаю, подіумні колекції завжди створювалися швидше заради гала-ефекту. Вони потрібні, щоб надихати», – каже Джейкобс. Дизайнер пояснює, що його остання осінньо-зимова колекція ще не надійшла у виробництво через затримки з поставками тканин, а роботу над сезоном весна-літо 2021 він навіть не починав.

«Покази дуже важливі й потрібні», – додав Ізе, детально розповівши, як демонстрація одягу в Парижі та проведення шоу допомогли відкрити його бренд для нових ринків. «Покази дають байерам і покупцям впевненість, що бренд не кане в небуття через пару сезонів, що він гідний свого місця на Тижні моди».

Кеннет Ізе

Проте Джейкобс вважає, що варто переглянути розклад показів, зробивши його більш обдуманим. «У будь-якому разі, має бути два шоу на рік, – зазначив він. – Я думаю, що кількість речей, що ми виробляємо, і кількість показів, в рамках яких їх показуємо, просто надмірне».

У підсумку обидва дизайнера наполягають на тому, що навіть у складні часи творчість може стати променем надії. Ізе каже, що він використовує цей час, щоб переосмислити діджитал-стратегію свого бренду. «Всі говорять про те, як важливо створювати контент. За кожним продуктом має стояти історія, – сказав дизайнер. – Не можна зупиняти творчий процес. Треба залишатися креативним, знайти будь-які способи підживлювати енергію. Я вірю, що якісний контент – це спосіб рухатися вперед, і ми повинні використовувати для цього всі доступні інструменти».

Джейкобс згоден з ним. «Креативна сфера ніколи не зникне – вона просто необхідна. Що було б з усіма нами під час карантину, якби в нас не було книг і фільмів? І не знаю, як би я відчував себе, якби кожен день у мене не було приводу причепуритися. Для мене це життєво важливо. Творчість – частина нашої сутності, вона завжди буде жити в нас».

Vogue · Марк Джейкобс ·

Ще в розділі Бренд

Популярне