До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Вірджил Абло про своє бачення Louis Vuitton

Louis Vuitton представили другу частину кампанії чоловічої колекції Pre-Fall 2019, яку присвятили етапам дорослішання. Якщо в першій з'явилися хлопчики і юнаки, то в новій – вже сам креативний директор лінії Вірджил Абло, який розповідає про те, що для нього означає одяг.

Останні кілька тижнів всі те і роблять, що обговорюють жилетку-збрую Louis Vuitton, в якій на червоних доріжках з'явилися Майкл Б. Джордан і Тімоті Шаламе. Абло називає цей елемент гардеробу основою свого бачення бренду і розповідає, що збруя стала першою річчю, яку він зробив для французького модного Дому.

Реклама

Абло називає цю річ "одягом середнього шару", і включає кілька її варіацій в свою першу міжсезонну колекцію для Louis Vuitton. Але, за його словами, цього сезону він хотів сфокусуватися на створенні знакових речей, які могли б скласти основу гардероба кожного чоловіка. З цього приводу креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton вирішив створити окрему капсульну колекцію під назвою Staples Edition, яка включатиме такі речі, як кашемірове пальто верблюжого кольору, вицвілу джинсову куртку і акуратно зшитий чорний костюм. "Це одяг, який ви носите і не думаєте двічі чи купувати його, – пояснив він. – Саме незвичайність і якість продукції будуть основними показниками і причиною покупки".

<b>Louis Vuitton Pre Fall 2019 Men</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.