Вірджил Абло про своє бачення Louis Vuitton

07 лютого 2019

Louis Vuitton представили другу частину кампанії чоловічої колекції Pre-Fall 2019, яку присвятили етапам дорослішання. Якщо в першій з'явилися хлопчики і юнаки, то в новій – вже сам креативний директор лінії Вірджил Абло, який розповідає про те, що для нього означає одяг.

Останні кілька тижнів всі те і роблять, що обговорюють жилетку-збрую Louis Vuitton, в якій на червоних доріжках з'явилися Майкл Б. Джордан і Тімоті Шаламе. Абло називає цей елемент гардеробу основою свого бачення бренду і розповідає, що збруя стала першою річчю, яку він зробив для французького модного Дому.
 

Абло називає цю річ «одягом середнього шару», і включає кілька її варіацій в свою першу міжсезонну колекцію для Louis Vuitton. Але, за його словами, цього сезону він хотів сфокусуватися на створенні знакових речей, які могли б скласти основу гардероба кожного чоловіка. З цього приводу креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton вирішив створити окрему капсульну колекцію під назвою Staples Edition, яка включатиме такі речі, як кашемірове пальто верблюжого кольору, вицвілу джинсову куртку і акуратно зшитий чорний костюм. «Це одяг, який ви носите і не думаєте двічі чи купувати його, – пояснив він. – Саме незвичайність і якість продукції будуть основними показниками і причиною покупки».

Louis Vuitton · Вирджил Абло · Pre-Fall 2019 ·

Ще в розділі Бренд

Популярне