До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Український бренд Roussin і AHF Україна випустили капсульну колекцію

Тема сексу тривалий час залишалася закритою для обговорень в українському суспільстві, але настав час змін. У межах проєкту благодійної організації AHF Україна "Під захистом", команда Roussin на чолі з українською дизайнеркою Софією Русинович представляє однойменну соціальну колекцію. Це лінія яскравого одягу й аксесуарів з прозорими кишенями для презерватива, що демонструє своє відкрите ставлення до безпечного сексу.

Roussin x AHF Україна

Бути "під захистом" — означає не тільки використовувати маски й антисептик щодня, а й вести здорове сексуальне життя. У проєкті "Під захистом" використання презерватива позиціюється як невіддільна частина життя кожної сучасної сексуально активної людини. До колекції ввійшли худі й футболки в чорному й білому кольорах, розписані вручну аерографом зі спеціальними текстильними фарбами й прикрашені принтом "Під захистом", який нанесено пензлем.

Реклама
Roussin x AHF Україна
Roussin x AHF Україна

Аксесуари з колекції представлені у вигляді рефлективних сумок-шоперів з нашитими прозорими кишенями для презервативів, а також прозорих кейсів для бездротових навушників, які також мають прозору кишеню для захисту. "Презервативи — найкращий захист і невіддільний аксесуар сучасного життя, мого зокрема. Тому це те, що завжди є серед обов’язкових речей у сумці", — каже дизайнерка.

Roussin x AHF Україна
Roussin x AHF Україна

"З дитинства нас виховують у системі, де дівчата мають носити рожевий, а хлопчики — синій. Хоча рожевий, який тепер усі сприймають тільки як жіночий колір, історично був чоловічим, а пурпуровий, що символізував привілейовану знать, могли носити тільки вельможі. Щоб подолати межі стереотипного ставлення суспільства до колірної належності, а також до тієї чи іншої статі, ми використали веселковий принт", — розповідає Софія Русинович.

Roussin x AHF Україна
Roussin x AHF Україна
Roussin x AHF Україна

Своєю місією бренд вважає розв’язання соціальних проблем сучасності й популяризує колекції з інноваційними розробками. Відмітною особливістю й головним напрямом розвитку бренду є використання світловідбивних елементів для безпеки дорожнього руху. Стійка мода — один з головних векторів розвитку бренду. ROUSSIN активно впроваджує технології безвідходного виробництва. "Шматочки тканин, що лишаються після розкроювання основних колекцій, ми спрямовуємо на продукування нових виробів. Намагаємося використовувати весь ресурс тканини, навіть її дефектні частини, фарбуючи їх; кастомізуємо непродані речі зі старих колекцій і застосовуємо в нових", — каже дизайнерка. Так було й з новою колекцією, речі якої виготовлені з натурального трикотажу з додаванням еластану, а шопери — зі світловідбивної тканини сірого кольору й хамелеон. Тим часом кишені й кейси виготовлені з прозорої щільної плівки.

Roussin x AHF Україна

Візуальна частина проєкту має глибокий сенс, адже всі події відбуваються в стінах університету: моделі-студенти й дизайнерка в образі лектора одягнені в соціальну колекцію, а на всіх фото є головний елемент проєкту — презерватив. Яскраві моделі в оточенні тьмяних стін старих аудиторій уособлюють сексуальну освіту, яка сьогодні вже набирає популярності в Україні, але ще перебуває під впливом стереотипів і табу.

Roussin x AHF Україна

Проєкт "Під захистом" сприяє подоланню соціальних бар’єрів і розвитку вільного ставлення суспільства до важливих питань. Колекцію можна придбати на офіційному сайті roussin.ua. Частину коштів від продажу буде перераховано до Фонду боротьби з ВІЛ / СНІДом.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.