
Пітер Дундас про першу рекламну кампанію свого бренду
Дизайнер Пітер Дундас, який довгий час створював колекції для Emilio Pucci і Roberto Cavalli, влітку оголосив про створення власної марки Dundas, а через півроку представив першу рекламну кампанію.

Дундас любить сексуальні і зухвалі образи, тому обличчям бренду вибрав "янгола" Victoria's Secret Сару Сампайо. Португальська топ-модель позувала фотодуету Mert & Marcus у відвертих сукнях і розкішних халатах з вишивкою, накинутих на голе тіло. Сам дизайнер розповідає, що Dundas - це справа його життя і бренд він створює таким, як відчуває.
"На відміну від роботи у великих Будинках з уже сформованими традиціями, тут я вільний. Історія Dundas пишеться зараз, тому я працюю з тими, хто розділяє мої цінності, - розповідає Пітер Дундас. - Сара Сампайо - незалежна і активна дівчина, вона не боїться ховати свою жіночність, а це близько бренду. Тому я і вибрав її".

Також дизайнер акцентує увагу на тому, що Dundas робитиме колекції, котрі не залежать від сезону. Приміром, першу колекцію він показав під час Тижня високої моди в Парижі в липні цього року. "Клієнтки Dundas багато подорожують і живуть в різних кліматичних умовах, тому пропонувати їм одяг, яка підходить тільки для зими або літа, нерозумно".
Читайте також:
Ще в розділі Бренд
Популярне

25 літніх суконь для ідеального вікенду

Шарліз Терон поправилась на 23 кг заради ролі у фільмі "Таллі"

Образ дня: Сара Джессіка Паркер в Chanel

Коко Роша народила другу дитину

І знову Меган: міс Маркл обирає плісировку

Нічого зайвого: 5 головних взуттєвих трендів весни

Пластика сосків: тренд, натхненний Кендалл Дженнер

Гардероб для відпустки на прикладі Грейс Келлі

Рольова модель: Анна Різатдінова про повернення в форму і б'юті-секрети

Хайлайтер і ще 7 б'юті-засобів для зони бікіні

Щасливі разом: 5 фільмів з відомими кінопарами

Як приготувати модний коктейль Апероль Шпріц
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.