КУПИТИ КВИТКИ

Офісна вечірка: Gucci представив святковий кампейн

У святковий сезон 2020 року Gucci переноситься в часі й влаштовує вечірку в 1990 роках, перетворюючи офіс на танцмайданчик, нічний клуб і бар.

Нова кампанія Gucci Gift Giving, за задумом креативного директора Gucci Алессандро Мікеле, зображує ретро-атмосферу корпоративних вечірок 90-х. Зафільмували кампейн фотограф Марк Пекмезіан і режисер Акінолой Девіс-молодший.

Реклама.

Сухозлітки, стрічки й повітряні кулі — наприкінці робочого дня офісну монотонність змінює завзята попмузика 80-х і суцільні веселощі. Працівники, одягнені в Gucci, стають екстравертами-клаберами, які прагнуть повправлятися на танцмайданчику.

Колекція подарунків Gucci — ключ до цієї чарівної вечірки. До святкової лінійки бренду ввійшли сумки через плече GG Marmont 2.0 середнього й маленького розміру, невеликі шкіряні вироби й предмети багажу, як-от сумка East / West Tote і середнього розміру рюкзак, кросівки Gucci Tennis 1977 кількох стилів. Серед інших знакових аксесуарів — бейсболка, панамка, навушники, шкарпетки, шарф і пончо. Всі моделі інтерпретовані у святкових відтінках і прикрашені блискітками.

Також італійський модний Дім представив гру Gucci Arcade, яка вийде в застосунку Gucci. За прикладом легендарної аркадної гри Conga Master, розробленої Undercoders, гравці беруть під свою опіку працівника в офісі, щоб разом з колегами повеселитися на вечірці.

Creative Director: Alessandro Michele

Art Director: Christopher Simmonds

Photographer: Mark Peckmezian

Film Director: Akinola Davies Jr

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.