До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Новий номер Vogue Man UA осінь-зима 2021/2022 присвячено поколінню Z

Цей номер надихнула сама юність. І він звеличує її — від обкладинки й фотопроєкту, виконаних у класичній манері метром фотографії й художником Джеком Пірсоном, до ексцентричного знімання La Piscine, зробленого молодою командою фотографа Сема Вілсона й стиліста Стюарта Вільямсона. Оспівують юність і дизайнери D&G: Доменіко Дольче і Стефано Габбана оголосили, що власну колекцію високого сарторіального мистецтва створювали для 18-25-річних, нащадків своїх клієнтів.

Чоловіча мода апробує новий дендизм — від його естетської театральної версії до бездоганно елегантної класичної. В новому номері ми пропонуємо скласти гардероб у стилі вихованців шкіл-пансіонів старої Європи і згадуємо історію camel, традиційного кольору чиносів і пальт, який ніколи не виходить з моди. Тут само демонструємо ефектні аксесуари сезону, аромати й засоби для грумінгу, а також розповідаємо про ювелірні тренди — від грилзів до перлових намист.

Реклама

Герої осінньо-зимового номера, здається, живуть двома життями одночасно — й обома успішно. Зірка незалежного французького кіно Фелікс Маріто поєднує насичений графік знімань із захопленням садівництвом, український тенісист Сергій Стаховський підкорює вершини винного бізнесу, а борець Жан Беленюк здобуває олімпійське золото в Токіо, не відмовляючись від політичної кар’єри.

Номер виходить разом зі спеціальним випуском Vogue Man – спільним проєктом Vogue UA та ЦУМ Київ. У ньому зібрано новинки й новини головного універмагу країни, ідеї подарунків й оновлення гардероба, матеріали про нові бренди й уроки стилю, а також гід по фуд-холу ЦУМу.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.