Перша колекція Burberry після відставки Крістофера Бейлі
"У цій колекції я лише хотів показати всю ту красу, яку побачив, коли вперше потрапив в стіни Burberry і почав знайомитися зі спадщиною бренду", – поділився Ріккардо Тіші, який з березня цього року займає пост креативного директора Будинку. Однак, сам дизайнер не створював представлений одяг – над колекцією працювала команда Burberry ще до його приходу. Тіші тут більше виступив як куратор-стиліст, який вибрав необхідні образи і склав їх як вважав за потрібне.
Склали колекцію 16 образів – 8 жіночих і 8 чоловічих, які зняті парно. Цим візуальним ходом Ріккардо Тіші продовжив справу свого попередника, Крістофера Бейлі, і підкреслив гендерну амбівалентність Burberry. Картаті кейпи і бежеві тренчі мають однаково красивий вигляд як на хлопцях, так і на дівчатах.
Незважаючи на те, що Тіші цього сезону працював тільки як стиліст, він вже продемонстрував свій сильний зв'язок з вуличною культурою, а також ностальгію по мінімалістичних дев'яностих – трохи депресивних, але від цього ще більш цікавих. Великий дебют італійця в стінах Burberry відбудеться вже у вересні, і модний світ вже застиг в очікуванні.