До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Тиждень моди в Парижі: нові колекції Maison Margiela, Kenzo та Marine Serre

Неймовірна палітра Maison Margiela, головні убори Kenzo та самовдосконалення Marine Serre – розповідаємо, що дизайнери представили на Тижні моди в Парижі для сезону осінь-зима 2020/2021.

Maison Margiela

На показі Maison Margiela осінь-зима 2020/2021 Джон Гальяно представив гостям своє унікальне бачення кольору. Мабуть, ніхто крім нього не вміє так майстерно створити палітру, в якій поєднуватимуться коричневий і гірчичний, помаранчевий і блідо-ліловий, електрик і мандариновий, пастель і глибокі відтінки лісового зеленого і червоного, волошковий, азбестовий, жовто-зелений, бірюзовий і коричнево-бордовий.

Реклама

Нову колекцію Гальяно присвятив "буржуазній" класиці, яку адаптував під сучасність. Дизайнера часто звинувачували у створенні пишномовних концепцій, яким, мовляв, ніколи не судилося потрапити в магазини. Але зі зміною світу, він, схоже, переосмислив одяг і аксесуари, і створив їх із залишків матеріалів попередніх колекцій. Так світ побачив "відреставровані" Гальяно і його командою моделі з періоду з 1920-х до 1970-х років.

Переглянути всю колекцію Maison Margiela осінь-зима 2020/2021.

Kenzo

Феліпе Олівейра Баптіста став креативним директором Kenzo в липні минулого року і колекцією осінь-зима 2020/2021 дебютував у французькому модному Домі. В колекції було багато головних уборів: капелюхів, хусток і капюшонів, які зараз особливо трендові. Найдраматичніший образ португальського дизайнера був навіяний його вихованням на Азорських островах в Атлантичному океані, де традиційний одяг з капюшоном передавали від матері до доньки протягом кількох поколінь.

Найяскравіші мотиви в лінії дизайнер почерпнув з великих каталогів і архівів Kenzo з квітковими і камуфляжними принтами. Абстрактні троянди, що з'явилися на широких сукнях і пончо, надали колекції свіжості і життя.

Переглянути всю колекцію Kenzo осінь-зима 2020/2021.

Marine Serre

У новому сезоні Марін Серр міркувала про проблеми нашої планети. Її фірмовий місячний логотип мав такий вигляд, ніби його понівечив вогонь. Цей лейтмотив став основним у колекції і з'являвся у вигляді принтів з попелястими пейзажами або піщаного деніму з ефектом обпаленої шкіри. Також дизайнерка вирішила підсумувати, чого вона досягла за час існування свого лейблу. Велика частина колекції була присвячена вдосконаленню наявних силуетів і зосередженню уваги на прагненні її лейблу до переробки, яка, за її словами, зараз становить 50% виробництва. Сплетіння минулого, сьогодення і майбутнього було чарівним. Крім бездоганного пошиття кількох чорних двобортних костюмів, представлених як на жінці, так і на чоловікові, було відчутним її прагнення надати більшої ваги чоловічому одягу.

Переглянути всю колекцію Marine Serre осінь-зима 2020/2021.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.