RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Як маленьким брендам почати вдягати світових зірок

28 вересня 2020

Модна індустрія нині зазнає величезних змін. Великі бренди скорочують кількість колекцій, ритейлери шукають нові способи залучення покупців, а молоді марки дедалі частіше пробують завойовувати світ за допомогою роботи з інфлюенсерами й знаменитостями. Як достукатися до останніх нам розповіла Віолетта Малахова, яка живе в Нью-Йорку й допомагає молодим маркам стати помітними.

Періс Гілтон у Maison D'ANGELANN
Із чого все починалося

Два роки тому я отримала пропозицію від легендарної стилістки Беатріс Акерлунд стати частиною її команди для роботи над образами Нікі Мінаж для Met Gala і тв-шоу Saturday Night Live — усього 5—6 луків. Примірювання та репетиції тривали буквально 24/7 у величезному двоповерховому ангарі, половина якого була забита реками, вішалками, кофрами й валізами. Повними одягу, звісно. Для 5—6 луків у розпорядженні стилістів було кілька сотень опцій. Попри це, пули тривали нескінченно, і якоїсь миті надійшов додатковий і дуже терміновий запит на custom-made корсет для обкладинки туру Ніки. Я зателефонувала своєму другові — молодому незалежному дизайнерові Garo Sparo з власною маленькою фабрикою на Мангеттені. Через кілька днів Мінаж отримала готову ексклюзивну річ для знімання, Гаро — чек і селебриті в портфоліо, а я — пристрасну ідею створити своє агентство з комунікацій із селебриті (звісно, з відповідними комісійними).

Нікі Мінаж у Patty Ang

Через кілька місяців перед лютневим тижнем моди я підсумувала всі свої контакти після восьми років в індустрії, і дала старт новому проєкту із шістьма клієнтами — молодими брендами, включно з українським TG, що тоді мав назву Tago. Досвіду з Нікі передувала робота в команді стилістів Madonna і Solange (сестри Бейонсе), звідки я здобула добру науку для моєї агентської діяльності й нових брендів, зокрема.

Каміль Костек у TG brand
Як працює індустрія

У світі стилістів великих зірок є дві додаткові валюти — час і опції, і для успішної її конвертації бренд повинен мати швидку реакцію й терпіння. Запити дуже часто надходять в останню мить і через різницю в часі, наприклад, зі Східною Європою, варто бути готовим відповідати в неробочий час і надсилати термінові трансатлантичні посилки власним коштом (щонайменше, тому добре було б мати агента або шоу-рум у Штатах). Дизайнерам важливо пам’ятати: якщо Беллі Гадід або Дженніфер Лопес потрібна чорна сукня середньої довжини з кристалами, то їхні стилісти запитуватимуть такі сукні у всіх варіаціях з усього світу від брендів різного калібру, буде це подіумна колекція Tom Ford, семпли випускника Central St Martins чи локальний український бренд. Це свідчить про те, що дійсно немає нічого неможливого й усі двері відчинені. Звісно, перед цими дверима стоїть юрба, як у Studio 54 в найкращі роки, але ніщо не заважає всім нам бути класними, як Седжвік або Гарінг, щоб пройти туди без черги. Загалом тут головне терпіння й розуміння, що гарантій вам ніхто не дасть. «Запит для Кайлі Дженнер» не означає «вибір Кайлі Дженнер». Іноді на вихід доведеться чекати рік. Цілком можливо, що він не відбудеться. Але й дуже ймовірно, що зірка вдягне річ упродовж тижня. І тут працює золоте правило: зробити комунікацію між стилістом і вами максимально легкою й приємною, надіслати одяг і розслабитися, спостерігаючи за соцмережами селебриті. Не варто писати «follow up» щодня й зовсім не заведено вимагати й тиснути. У моїй практиці були різні випадки, наприклад, я надіслала сукню Yasya Minochkina для Кім Кардаш’ян у квітні й тільки через сім місяців, у листопаді, вона виставила пост з примірювання у своєму інстаграмі.

Кім Кардашян у Yasya Minochkina

Модель, активістка й зірка обкладинки Sports Illustrated Каміль Костек вдягнула костюм TG наступного ж дня для пресконференції на Times Square з нагоди виходу журналу, де зібрала велику кількість представників преси. Бейонсе виставила аж 5 світлин в інстаграмі в луку мого клієнта через місяць, Леді Ґаґа з’явилася на заході в Лас-Вегасі в надісланому вбранні, але фото довелося шукати через папараці, а стилістка Жанель Моне запросила додатковий аксесуар для образу на Met Gala прямо за кілька годин до початку заходу, але все спрацювало. Меттью Макконахі й Гвінет Пелтроу, за словами стилістів, охоче носять худі, що я надіслала, але фото поки в мережі не з’явилися.

Бейонсе в сукні Maison D'ANGELANN
Як привернути до себе увагу

Чи є ноу-хау, як виділитися в цьому потоці й привернути до себе увагу? Звісно. Ідеально, якщо ви маєте надійного агента з налагодженими зв’язками, вільною англійською, що вміє комунікувати й грамотно «пробивати» результат. Мені пощастило подружитися зі стилісткою Кріссі Тіген і заробити її довіру. Коли Кріссі терміново знадобилася сукня з оздобленням зі страусового пір’я, вона просто зателефонувала передусім мені й запитала, чи є щось підхоже. Через пів години я надіслала кілька суконь молодого філіппінського бренду Patty Ang, і згодом Кріссі мала два значущі виходи в цьому вбранні: на телебаченні й на вечері з нагоди їхньої річниці з Джоном Леджендом.

Кріссі Тейген у Patty Ang

Інший, головний і безпрограшний варіант — сам продукт. Його якість, «нішовість», ідеальний крій і посадка, видатний дизайн і нові ідеї, гнучка розмірна сітка. У такому разі потрібно просто подбати, щоб бренд помітили. Решта — справа техніки. Цим шляхом пішла Natalia Fedner, емігрантка з України, яка створила унікальну технологію плетіння з металу й уже п’ять років випускає колекції аксесуарів та одягу haute couture. Без допомоги агентств та інших посередників речі Наталії замовляють Бейонсе, Дженніфер Лопес, Шерон Стоун, Ленні Кравіц і багато інших. Історії Руслана Багінського і Cult Naked теж чудово ілюструють такий шлях.

Ізабель Гулар у Ruslan Baginskiy
Чи повертають селебриті одяг

Чи повертають селебриті одяг? В абсолютній більшості — так. Ви вільні у своїх рішеннях, буде це подарунок, просто pull (використання речей з поверненням) чи тільки купівля речі. Якщо ваші сукні — haute couture з космічною собівартістю, то, очевидно, безоплатні проєкти не матимуть сенсу для вашого бізнесу. І навпаки, якщо ви робите худі або біжутерію, пропозиція подарунка — доречний і важливий жест. Якщо стиліст запитує custom-made piece (індивідуальне пошиття), то зазвичай за такі замовлення бренди отримують оплату. Відомі американські стилісти бережуть свою репутацію й шанобливо ставляться до партнерів в індустрії, тому молоді дизайнери можуть не боятися прямо й заздалегідь обговорювати умови співпраці. Але ввічливо й професійно. Не забувайте, що поки, найімовірніше, ваш бренд — просто один з багатьох. Нехай і найкращих. Уявімо, що настав той день і зірка вашої мрії вдягла надісланий семпл. Що далі? Чи чекати на тег? Чи коректно питати про це? Чи злетить попит на продаж у Штатах?

Емілі Ратаковскі в сукні Bevza

Тег, найімовірніше, не з’явиться, якщо ви не готові спонсорувати позначку. В інших випадках вам ніхто нічим не зобов’язаний. Скриньте пост, запитуйте якісні світлини, якщо це публікація в журналі, шукайте більше знімків папараці на Getty Images або Zimbio і розміщуйте на своїх платформах, бажано із зазначенням всієї команди, що працювала над образом, — це професійно й коректно. Пам’ятайте про інтелектуальну власність і права на зображення. Світова селебриті, безумовно, спричиниться до підвищення іміджу бренду у вашій країні й появи можливостей контакту з впливовою пресою та баєрами престижних міжнародних ритейлерів. Зіркові розміщення — це одна зі сходинок і ключ до розширення ринку, але ніяк не диво, після якого ви прокинетеся знаменитим. Розраховувати на потік покупців зі Штатів і черги із закупників не варто. Що відбувається в індустрії під час пандемії, коли глобальні заходи як і раніше заборонені? Поки є можливість публікувати пости й сториз в Instagram та інших соціальних мережах, процес житиме. Знімання журналів, кліпів, нові віртуальні можливості й стартапи і навіть бажання знаменитих людей підтримати малий бізнес і молодих творців — двері як і раніше відкриті й, напевно, навіть ширше, ніж будь-коли.

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне