Dolce & Gabbana запускає свою першу лінію домашнього декору Casa
Італійський модний Дім Dolce & Gabbana представив свою першу лінію домашнього декору Dolce & Gabbana Casa в межах показу Alta Moda у Венеції. Розкішна колекція барвистих чудасій містить різні предмети інтер'єру, кожен з яких прикрашений одним із чотирьох фірмових мотивів бренду: Mediterranean Blue, Carretto, Leo, і Zebra.

У колекції представлено канапу, оббиту ефектним синьо-білим візерунком, круглий стіл, покритий карколомним візерунком Carretto, табурети з анімалістичним принтом і килимок з леопардовим візерунком. "Ми хотіли отримати вибух кольору, емоцій і ароматів, — розповіли Vogue Доменіко Дольче і Стефано Габбана. — Кожна тема уособлює свій стиль життя".

Створюючи предмети для нової лінії Casa, дизайнери співпрацювали з кількома венеціанськими брендами і художниками. Своїх рук до виготовлення колекції доклали легендарні майстри муранського скла, як-от Barbini і Salviati, і текстильна компанія Tessitura Luigi Bevilacqua.

Розширення бренду відбувалося давно, і дует дизайнерів описав його як "природне продовження світу Dolce & Gabbana". Звісно, світ товарів для дому не був повністю незвіданою територією: у 2018 році вони запустили лінійку сокодавок, тостерів, кавоварок, чайників і блендерів зі Smeg. Навесні до цього вони вручну розписали 100 холодильників для Salone de Mobile.

Проте, дизайнери відчули необхідність створювати предмети інтер'єру за останні 18 місяців, коли всі змушені були залишатися у своїх домівках під час пандемії. Тому вони вирішили перейти від дрібної побутової техніки до предметів інтер'єру, які не просто акцентують увагу на просторі, але й створюють його. Як і їхній одяг, який, здається, завжди уособлює ауру гламурної чуттєвої італійки, Dolce & Gabbana Casa яскрава і смілива, призначена для максималістів, які вважають леопардовий принт нейтральним і одягають себе і свій будинок "у фантазії", як висловилися Дольче і Габбана.
За матеріалами vogue.com