RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Дочка Мадонни Лурдес Леон — обличчя рекламної кампанії adidas by Stella McCartney

21 серпня 2020

Якщо дочці Моніки Беллуччі ще тільки 15 років, то в Мадонни вже виросла доросла дівчина — Лурдес Леон вже 23 роки. Зараз юну красуню запрошує до співпраці багато брендів як голос молодого покоління. Зокрема, Лурдес Леон стала головною героїнею нової кампанії adidas, присвяченій колаборації зі Стелою Маккартні. Знімання відбувалося на пустельному пляжі й полях в околицях Нью-Йорка, а також в одній з будівель у мегаполісі.

adidas by Stella McCartney

Лурдес Леон також спробувала себе в ролі другого режисера й хореографа — разом з нею Анна Поллок придумала концепцію ролика й підібрала героїв. Крім самої Лурдес, у зніманні взяли участь молоді таланти та друзі моделі, серед яких: Узумакі Сепеда, Умо Траоре, Генрі Чеслі, Лінетт Паз і Анісія Кім Баттс. Унаслідок спільної роботи Лурдес і Анни вийшла вдала серія світлин і короткометражний фільм для бренду.

adidas by Stella McCartney

adidas by Stella McCartney

adidas by Stella McCartney

Колекція adidas by Stella McCartney складається з двох частин: перша присвячена одягу для тренувань, а друга зимовим речам — вона надійде в продаж із 17 вересня. Згідно з філософією бренду Stella McCartney, для виробництва речей використано екологічні й перероблені матеріали. «Я знала Лолу із самого дитинства. Для мене важлива ця колаборація з adidas, щоб показати молоді таланти, підбадьорити й підтримати молоде покоління, надати їм майданчик для самовираження», — поділилася Стелла Маккартні.

Stella McCartney ·

Ще в розділі Бренд

Популярне