Перший погляд: різдвяна рекламна кампанія Burberry

02 листопада 2018

Ріккардо Тіші представив анонс своєї різдвяної рекламної кампанії Burberry, яка для багатьох вже стала доброю традицією, що нагадує про наближення зимових свят. Креативний директор у своєму дебютному кампейні хотів показати, що його колекції доречні для людей будь-якого віку: від матері до доньки, від батька до сина. Так, в рекламній кампанії взяли участь: модель Наомі Кемпбелл, її мама Валері Морріс-Кемпбелл, актори Метт Сміт і Крістін Скотт Томас, співачка M.I.A, а також художниця і фотограф Джуно Каліпсо, яка, за сумісництвом, і робила цю зйомку.

Крістін Скотт Томас

Під час свого дебютного показу для британського бренду на лондонському Тижні моди у вересні Тіші сказав: "Чому ми пропонуємо одяг лише для однієї особистості, особистості, адже можна створити одяг незалежно від віку, раси і способу життя?". Нова ідея дизайнера реалізована у рекламному кампейні, який представлять 13 листопада.

Наомі Кемпбелл
Валері Морріс-Кемпбелл
Крістін Скотт Томас
Метт Сміт
M.I.A.
Джуно Каліпсо

Burberry · Рикардо Тиши ·

Ще в розділі Бренд

Популярне