Великий балет: рекламна кампанія Dior весна-літо 2019

04 січня 2019

«У своїй роботі я теж славлю красу людського тіла – через одяг і ті можливості, які вона дає нам для створення бажаного образу як в очах оточення, так і в нашій власній уяві», – пояснює креативний директор Christian Dior, Марія Грація К'юрі. У нескінченному різноманітті відтінків Nude на знімках британського фотографа Гарлі Вейр відображаються легкість і сучасний дух колекції. Пластичність і грація моделей на подіумі розкриваються в грі тіней, створеній Шарон Еяль, автором танцювального перформансу для показу Dior весна-літо 2019.

Довгі плісировані сукні та одяг з сітки підкреслюють природну жіночність, а боді нейтральних відтінків, в які танцюристи трупи ізраїльського хореографа одягнені, обігрують ідею багатошаровості прозорих матеріалів. Калейдоскопічно мотиви нагадують експерименти засновниці танцю модерн Лої Фуллер.

Образи завершують знакові моделі Dior, такі як сумка Saddle в формі кінського сідла і нова версія жакета Bar, який Марія Грація К'юрі поєднує з джинсами або спідницею-розлітайкою з квітковими мотивами.

рекламная кампания · Dior · весна-лето 2019 ·

Ще в розділі Бренд

Популярне