Белла Хадід на обкладинці вересневого номера Vogue Arabia
Для обкладинки вересневого номера Vogue Arabia супермодель Беллу Хадід знімав Карл Лагерфельд. Лакована шкіра та вуаль, пурпурова сукня і високі чоботи, графічний чуб і яскраво-червоний манікюр – молодша з сестер Хадід постала в ефектному драматичному образі. Всередині журналу можна прочитати пряму мову головних героїв обкладинки і подивитися перші кадри зйомки.
Белла Хадід про власний простір:
"Я відчуваю, що як приділяєш багато уваги соціальним медіа, то все одно цього буде недостатньо. І саме зараз особистий простір – найбільша турбота не тільки для мене, а й для моєї сім'ї. Збереження меж – це завжди гарна ідея".
Карл Лагерфельд у своєму творчому процесі:
"Це звучить дуже претензійно, коли я кажу, що я такий креативний. Я не просто вирішую бути творчим, для мене це – як дихати. Більшість речей, які я роблю, я бачу вві сні. Найкращі ідеї найшвидші. Не треба багато думати, ідея повинна бути блискавичною. Я можу малювати швидше, ніж можу говорити. Я ніколи нічого не перероблюю, і я не вірю, що ви можете зробити щось хороше після переробки. Є люди, які бояться чистоти білого аркушу, бояться почати новий проект, це не про мене".
Карл Лагерфельд про темп життя:
"Я добре знаю, що ніколи не був пунктуальним. Я спізнююся, тому що я ніколи не дивлюся на годинник, аби сказати: "Мені треба йти зараз". Мені не подобається бути рабом мого щоденника. Шопенгауер одного разу сказав: "Кожен раз, коли ви купуєте книгу, ви також повинні купити час, аби її прочитати". Час – це вершина розкоші. Не дивитися на годинник – моя найвеличніша розкіш".
Читайте також:
Назад у майбутнє: рекламна кампанія Chloé осінь-зима 2017/18
Руда бестія: Джессіка Честейн у новій рекламній кампанії Piaget