Час ЛГБТ: про що пишуть на новому сайті Condé Nast
У жовтні видавничий будинок Condé Nast оголосив про запуск нової медіаплатформи під назвою Them, увага якої зосереджена на сучасній ЛГБТ-спільноті. Сьогодні сайт запустився, й інформація про те, що Філіп Пікарді (колишній шеф-редактор Teen Vogue, – прим. ред) стане головним редактором – підтвердилася. За задумом видавців, Them буде вести хроніку та розповідати історії про людей, які надихають: починаючи від представників поп-культури та моди, закінчуючи політиками й бізнесменами.

Серед матеріалів, які редакція опублікувала в перший день роботи сайту: "Як це: бути геєм й мормоном одночасно", "Як навчитися любити свої велике єврейське гейське волосся", "Транссексуальні й інтерсексуальні відьми вивчають гендерну бінарність" та інші.

Читайте також:
Conde Nast закликає боротися з домаганнями у модній індустрії