Мода в кіно: найкращі колаборації дизайнерів і режисерів, частина 1

10 березня 2019

Мода і кіно завжди були тісно пов'язані. Дизайнери нерідко надихаються вінтажними кінообразами, а режисери шукають авторів, які допоможуть розкрити характер їх героїв за допомогою одягу. Vogue.ua згадує сім найяскравіших дуетів.
 

Крістіан Діор і Альфред Гічкок

1950 року Альфред Гічкок зняв стрічку "Страх сцени", головною зіркою якої стала акторка Марлен Дітріх. До цього режисер нерідко співпрацював з відомим у той час художником костюмів Едіт Гед, але тут німкеня наполягла на кандидатурі Крістіана Діора, вона заявила: "Не буде Dior – не буде Дітріх". Для акторки дизайнер створив одночасно розкішні і елегантні образи: костюми із завищеною талією, невагомі бальні сукні та багато-багато пір'я.

Марлен Дітріх у фільмі "Страх сцени"

Марлен Дітріх у фільмі "Страх сцени"
П'єр Бальман і Роже Вадим

Сьогодні бренд Balmain – це синонім сексуальності, однак чуттєві образи, створені під цим ім'ям, знайшли своїх шанувальників ще в середині ХХ століття. Так, засновник марки П'єр Бальман придумав костюми для героїні Бріджит Бардо у фільмі Роже Вадима "І Бог створив жінку". Ця роль принесла французькій акторці світову популярність, а спокусливий гардероб юної Жюльєтт, що складається з лляних суконь-сорочок, топів з вирізом-човником і спідниць-олівців, до сих пір надихає і дизайнерів, і звичайних жінок.

Бріджит Бардо у фільмі "І Бог створив жінку"

Бріджит Бардо у фільмі "І Бог створив жінку"
Коко Шанель і Ален Рене

Драма "Минулого року в Марієнбаді" французького режисера Алена Рене цікава не тільки експериментальним підходом до структури оповідання, а й образами. Їх розробила сама Коко Шанель, яка одягнула головну героїню Дельфіну Сейріґ в елегантні чорні сукні і розкішні вечірні вбрання, розшиті пір'ям. Для французького дизайнера робота над фільмом ознаменувала велике повернення у світ моди. До речі, Карл Лагерфельд вшанував цей факт з біографії Габріель Шанель весняно-літньою колекцією 2011 року.
 

Кадр з фільму "Минулого року в Марієнбаді"

Кадр з фільму "Минулого року в Марієнбаді"
Юбер де Живанши і Блейк Едвардс

"Сніданок у Тіффані" – один з найпопулярніших модних фільмів. Культова чорна сукня у парі з високими рукавичками, бежевий тренч і шовкові косинки, в яких на екрані з'являється героїня Одрі Гепберн, цитують досі. Придумав цей одяг дизайнер Юбер де Живанши, дружба якого з Гепберн подарувала світові кіно ще чимало яскравих кінообразів у фільмах "Сабріна", "Забавна мордочка" і "Як вкрасти мільйон". До речі, 2006 року ту саму сукню для Голлі Голайтлі продали на аукціоні за £467,200.

Одрі Гепберн у фільмі "Сніданок у Тіффані"

Одрі Гепберн у фільмі "Сніданок у Тіффані"
Ів Сен-Лоран і Луїс Бунюель

Образи Катрін Денев у драмі "Денна красуня" до сих пір мають захопливий і провокаційний вигляд, хоча з виходу фільму на екрани минуло більше 50 років. Створив їх Ів Сен-Лоран, дизайнер який любив порушувати правила. Цією роботою з Денев і Бунюелем він знову довів свій талант робити одяг, що викликає емоції. У його руках Северін Серізі – добропорядна паризька буржуа, що влаштувалася працювати у дім розпусти, має водночас елегантний і спокусливий вигляд.

Катрін Денев у фільмі "Денна красуня"

Катрін Денев у фільмі "Денна красуня"
Пако Рабан і Роже Вадим

Французький режисер Роже Вадим знає наскільки важлива візуальна складова в кінематографі, тому завжди працює з кращими з кращих. Так, для роботи над костюмами для знаменитої "Барбарелли" він запросив іспанця Пако Рабанна – дизайнера, без якого важко уявити моду 1960-х років. Для цієї космічно-пригодницької історії дизайнер створив відповідні костюми: металеві кольчуги, шиповані боді і високі ботфорти, покриті металіком. Виконавиця головної ролі Джейн Фонда після "Барбарелли" стала справжнім секс-символом своєї епохи.

Джейн Фонда у фільмі "Барбарелла"

Джейн Фонда у фільмі "Барбарелла"
Джорджіо Армані і Пол Шредер

Мелодрама "Американський жиголо" з Річардом Гіром у головній ролі стала щасливим квитком для італійця Джорджіо Армані. Бездоганний гардероб головного героя Джуліана Кея настільки сподобався глядачам, що за ідеальними костюмами до нього вирушили і знаменитості, і представники бізнесу, і креативний клас. Сталося це 1980 року, а сам Армані в подальшому став одним з головних дизайнерів десятиліття.

Річард Гір у фільмі "Американський жиголо"

Річард Гір у фільмі "Американський жиголо"

За матеріалами: vogue.fr

Dior · Коко Шанель · Giorgio Armani ·

Ще в розділі Кіно

Популярне