RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Дженніфер Еністон запускає власний б’юті-бренд

03 вересня 2021

Дженніфер Еністон запускає власний б’юті-бренд. Марка дістала назву LolaVie.

Дженнифер ЭнистонДженніфер Еністон

Дженніфер Еністон поповнила список знаменитостей, що заснували власні б’юті-компанії. Актриса оголосила про запуск бренду під назвою LolaVie в Instagram. Еністон позначила на фото акаунт LolaVie, на сторінці якого опубліковано три світлини з датою запуску бренду 8 вересня.

За даними Відомства з патентів і товарних знаків США, у липні 2019 року компанія LolaVie подала заявку на реєстрацію товарного знака на косметичні продукти, серед яких «лосьйони для обличчя й тіла, немедикаментозне мило для обличчя й тіла, немедикаментозні препарати для догляду за шкірою, гелі для душу, дезодорант і засоби для догляду за волоссям».

LolaVie — перший власний бренд Еністон, однак упродовж усієї кар’єри актриса так чи інакше була причетна до різних компаній в індустрії краси. Раніше Еністон належала до кола власників бренду засобів для догляду за волоссям Living Proof і була його амбасадоркою, доки не продала своєї частки у 2016 році.

Дженнифер Энистон · засоби по догляду · косметика ·

Ще в розділі Догляд за тілом

Популярне